Κυριακή 21 Ιουνίου 2015

Τη προσοχή σου αποζητώ! Υπάρχει τίμημα σε αυτό..;;;

Σε ρωτάω πρωί-πρωί.. τρελό μου, λατρεμένο μου μωρό..

Εμένα μου τη τράβηξες τη  προσοχή..
να δε με βλέπεις; είμαι ακόμα εκεί..

να σε κοιτάζω και να σου χαμογελώ
και να σου αναστατώνω το μυαλό..

Εσύ τι θα κάνεις τώρα για εμένα;
Θα με σκέφτεσαι και θα χαμογελάς;
Πότε θα μου πεις μια γλυκιά κουβέντα..
τόσα απωθημένα έχεις.. όλο μυστικά τα κρατάς..

Τη προσοχή σου αποζητώ..
με το πιο ρομαντικό το τρόπο..
υπάρχει τίμημα και σε αυτό;;
η αγάπη δεν έχει κανένα τέτοιο κόστος..

Πες μας πως υπάρχει και τιμή..
πως είναι ιδιαίτερα τσουχτερή..
γιατί είσαι και μονάκριβο παιδί..
σαν αγόρι που είσαι εσύ..

Μανάρι μου μελαχρινό..
τη προσοχή σου μόνο αποζητώ..
γιατί μαζί κάνουμε σωστό χαμό..
αιώνες τώρα.. για αυτό και σ'αγαπώ!

magicfariel