Δευτέρα 1 Ιουνίου 2015

Ένα γλυκό απόγευμα.. Δευτέρας..

Έχει λίγη ώρα που, ξύπνησα απο το γλυκό το μεσημεριανό μου τον ύπνο..

Τι γλυκό απόγευμα.. το αγαπημένο μου το δέντρο έχει φουντώσει, στα κλαδιά του ζουν τόσα πουλιά, κελαηδούν όλη μέρα, τι πιο όμορφο, τι ρομαντικό..


Φυσάει και μου αρέσει, γιατί ο ήχος των φύλλων είναι το ίδιο γλυκός. Με χαϊδεύει, με ηρεμεί..


Αγόρασα λουλούδια, έναν Ιβίσκο, μεγάλη αδυναμία στο φυτό αυτό και κάτι άλλα εποχιακά, έτσι ροζ και κόκκινα, για να μου φέρουν ευημερία, έτσι λέει το Φένγκ Σούι.. χα χα .. ξέρω και λίγα απο αυτά.. Φοράω τα γάντια μου, μπαίνω μες στα χώματα, παίζω μαζί τους, ξυπόλυτη, εκεί στη βεράντα!! Φύτεψα και μια γαρδένια, έχω μεγάλη περιέργεια πόσο θα ζήσει.. δύσκολο λουλούδι.. αλλά τώρα ξέρω κάτι παραπάνω και θα τη προστατέψω.. μυρίζει και τέλεια.. Το μποστάνι έχει ήδη τρεις ντομάτες και όσο ψηλώνει και γουστάρω.. Τα νυχτολούλουδα έχουν φουντώσει.. άντε να ζεστάνουν οι μέρες και οι νύχτες, να βγει ο ανθός.. Και κάπως έτσι έχω το δικό μου μικρό παράδεισο. μέσα στα πόδια μου, γιατί μου αρέσει.. Το Βασιλικό τον έβαλα σε θέση, να πάρει ύψος, να ζωντανέψει, να γουστάρει και αυτός μαζί με τα άλλα.. Πόσο μου αρέσει..

Ταυρίνα με τα όλα της..

Έφτιαξα και γλυκό.. Εκείνο της μαμάς, με τα μπισκότα, τη κρέμα, το ζελέ και τα φρούτα.. Είναι στο ψυγείο τώρα δένει.. Προκομμένο το κορίτσι.. και ας έχει αμέτρητες ανησυχίες..

Και κάπως έτσι έχω αράξει τώρα.. χαλαρώνω.. σκέφτομαι να κάνω τα beaute μου.. μπας και λάμψω και εγώ λιγουλάκι.. Να γίνω όμορφη για να συναντήσω το πρίγκιπα στο όνειρό..

Τι όμορφο γλυκό απόγευμα Δευτέρας.. πόσο μου αρέσει..

magicfariel