Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2017

Σκόνταψα στο Όνομά σου..!!!

Δυο φορές μέχρι στιγμής αλήθεια να πω..

τη τρίτη τη φοβάμαι,
λες να έρθει μήνυμα από τον Ουρανό;;;

Σε αποφεύγω μωρό μου αεράτο
μήνες τώρα αρκετούς..
μακριά σου αποφάσισα να φύγω..
να μη ξέρω πώς περνάς τους καιρούς αυτούς!





Δε θέλω να γνωρίζω
να αναστατώνομαι τρελά..
μακριά σου θέλω να ζήσω..
μας τελειώσαν τα όνειρα τα ρομαντικά!

Σκόνταψα στο Όνομα σου..
μετά τον ύπνο το μεσημεριανό..
με έκανες να χαμογελάσω..
βρήκες τον τρόπο να σε δω!

Μα τι κάνει ο Ερμής στους Ιχθύες..
μοιράζει ψευδαισθήσεις και ασυναρτησίες..
έχεις μήπως κάτι να μου πεις
δεν έχω χρόνο για ανούσιες φασαρίες!

Αχ αυτό το όνομά σου..
τι μου προκαλεί κάθε φορά..
θέλω να τρέξω να έρθω εκεί κοντά σου..
να σε γεμίσω από καυτά φιλιά!

Μα την αρρώστια μου μέσα..
πώς θα γίνει να εξαφανιστείς..
στο Όνομά σου σκοντάφτω όλο..
πόσο θέλω από κάπου να φανείς;;

ένας τρελός και αλλοπαρμένος έρωτας..

magicfariel

πηγή φωτογραφίας pixabay free photos