Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2017

Παρέα με τη μοναξιά μας τα Ταυράκια..!

Έγραφα εχθές τα ζώδια και αναρωτιόμουν, πόση ακόμα μοναξιά;
Βιάζομαι θα μου πει κανείς.. τα θέλω όλα εδώ και τώρα, ναι τέτοια γυναίκα είμαι, όταν θέλω κάτι, πρέπει να το έχω! Εγωίστρια, πεισματάρα, γκρινιάρα, αλλά γεμάτη από όνειρα και επιθυμίες! Μια Ταυρίνα με τα όλα της! Πόσες φορές πρέπει να το πω;;;;






Παρέα με τη μοναξιά μας, έτσι μας θέλει το σύμπαν, είτε υπάρχει σύντροφος, είτε όχι. Το διάστημα αυτό μένουμε μόνοι με τον εαυτό μας. Έχουμε πολλά να πούμε. Οι αλλαγές πολλές. Τα εμπόδια αμέτρητα. Οι αναποδιές επίσης.
Ο Κρόνος στο Σκορπιό μας τσάκισε! Δεν άφησε τίποτα όρθιο. Μας έδειξε τι μας κάνει και τι όχι. Τι έπρεπε να φύγει και τι να μείνει. Ταρακούνησε γερά το έδαφος και ναι πέσαμε και εμείς οι σταθεροί της παρέας! Οι πιστοί! Οι ακλόνητοι! Μη χέσω..! Ουπς συγγνώμη λέω και κακές λεξούλες..

Πίσω δε γυρίζουμε σε καμία περίπτωση. Το κεφάλαιο έκλεισε! Έγινε ανάμνηση, εμπειρία, στιγμές, που άλλοτε θα μας λείπουν και θα τις νοσταλγούμε και άλλοτε θα νευριάζουμε και θα δυσανασχετούμε! Λέω και το φωνάζω πως πρέπει να κλείσουν οι πόρτες από το παρελθόν, μα και να κλείσουν, πάντα κάτι θα υπάρχει να μας το θυμίζει. Από ένα ρούχο, ένα άρωμα, ένα κομμάτι μουσικής, ακόμα και εκείνο το χρώμα. Ταυράκια, τη κάτσαμε τη βάρκα!

Θέλω δε θέλω, θα το πάρω απόφαση. Η Αφροδίτη στο Κριό, θα μου φορέσει ράσα! Θα μονιάσω. Γιατί ούτε έρωτα μου στέλνει, ούτε τον ιππότη, ούτε καν ένα αθώο φλερτ… Να είναι μαύρο και μακρύ.. να μη φαίνεται τίποτα! Εντάξει Θεά μου;;;;. 
Και αναρωτιέμαι πιο το μάθημα; Το πάθημα σίγουρα το βιώνω, δεν έχω κανένα παράπονο. Είμαι Ταυρίνα ή ανήκω κάπου αλλού; Σε κάτι άγνωστο; Μπορεί να είμαι και ένας νέος αστερισμός. Η νεκροψία θα δείξει.. χαχα.. να και το μακάβριο!

Πόση πια μοναξιά, εμείς τα πιο γλυκά και όμορφα πλασματάκια; Υπάρχει πιο όμορφος άνθρωπος από έναν Ταύρο;;; Έχουμε τόσα χαρίσματα, τόσο έξυπνοι, δυναμικοί, δημιουργικοί, ανεξάρτητοι, λάτρεις του φαγητού και της καλοπέρασης, τίμιοι, ηθικοί, ειλικρινής, αγαπησιάρηδες, ερωτιάρηδες, γεμάτοι από ταπεραμέντο. Γιατί να είμαστε μόνοι;

Τι έχουμε να πούμε παλιό Ταυρίσιε εαυτέ;;;; Τι;;; Δε τα λέμε τόσο καιρό; Μπούχτισα σου λέω.. Θέλω πράξεις. Γεγονότα. Συμβάντα. Ή όλα ή τίποτα! ουφ.. τα πήρα τώρα!

καλό βράδυ..

magicfariel

πηγή φωτογραφίας pixabay free photos