Σάββατο 27 Αυγούστου 2016

Ονειροπολώ.. μια Νύχτα Μαγική..

..θα μπορούσε να είναι και η αποψινή..

Και όπως κάθομαι στη βεράντα, ακούω μουσική, αφήνω το αεράκι να με δροσίσει και ονειροπολώ.. Και τι επειδή είμαι σαράντα, δεν έχω το δικαίωμα αυτό; Μα δεν έχει αλλάξει τίποτα.. Παραμένω εκείνο το κορίτσι, το τρελοκόριτσο, με τις ξανθιές τις μπούκλες.. Ναι, εκείνο με το χαμόγελο και τα πονηρά τα μάτια.. 



Ονειροπολώ.. μια νύχτα μαγική..
Τη νύχτα που θα έρθεις, εσύ, ο ιππότης να με πάρεις να με πας βόλτα. Θα φοράω εκείνο το μαύρο το φόρεμα, το μακρύ. Από εκείνο που φορούσανε κάποτε οι πριγκηπέσες. Θα με κοιτάξεις, θα σε κοιτάξω, το χαμόγελο, η έγκρισή σου!

Ονειροπολώ .. μια νύχτα μαγική..
Τη νύχτα που θα σε αφήσω, να με πας, όπου σου αρέσει, που θα μου δείξεις ένα κομμάτι του εαυτού σου. Το μέρος εκείνο που θα νιώθεις εσύ άνετος, που θα μπορείς να παίξεις μπάλα σαν άντρας.. που θα με γοητέψεις..!

Ονειροπολώ.. μια νύχτα μαγική..
Τη νύχτα που θα με πιάσεις από τη μέση και θα με χορέψεις. Που θα με κοιτάς στα μάτια και θα μου λες όλα τα μυστικά της ψυχής σου. Μουσική, χορός, πάθος, ένταση, έρωτας.. Ναι εκείνη τη νύχτα είναι που θα με φιλήσεις.. Θα σου το επιτρέψω.. Γιατί.. είδα .. βλέπω.. θα δω.. θα αποκαλύψω.. το σώμα σου, την ενέργεια που κρύβει, εσένα..!

Ονειροπολώ.. μια νύχτα μαγική..
Τη νύχτα που θα κοιτάζουμε παρέα τα άστρα, τον ουρανό και θα μιλάμε ασταμάτητα, για εκείνο και το άλλο, για τα πάντα. Που θα γελάμε σα μικρά παιδιά, που θα φτιάξουμε παραμύθια για το κάθε αστέρι ξεχωριστά, που θα με φιλήσεις, να εκεί ξαπλωμένοι στο γρασίδι.. Δε πειράζει.. Άσε το γρασίδι να ανακατευτεί μέσα στα μαλλιά μου.. Τώρα είμαστε σε άλλη διάσταση.. μωρό μου..

Εσύ τι ονειροπολείς;;; Υπάρχεις; Είσαι κάπου εκεί έξω.. Το ξέρω..


magicfariel


πηγή φωτογραφίας pixabay free photos