Τετάρτη 10 Αυγούστου 2016

Ελεύθερη ξανά..


..μετά από πόσα χρόνια..
δεν έχω παράπονο.. πέρασα καλά..
όμως άλλαξα σελίδα..
κοιτάζω μπροστά..
και ας έχω μεγάλη στεναχώρια!

Ελεύθερη ξανά..
..να νυχτοπερπατήσω!
να πίνω να μεθώ..
και να ερωτοτροπήσω..
με το κάθε τρελό μωρό..



Μα θα είναι με εσένα που αγαπώ;
ή με κάποιον άλλον;
πότε την αλήθεια εγώ θα δω
γερνάω και φοβάμαι..
τον έρωτα δε θα τον ζήσω μάλλον!

Ελεύθερη ξανά..
..να μιλάω με όποιον θέλω..
να φλερτάρω να γελώ..
να τους ξανάβω και να φεύγω..

Ναι κακό κορίτσι ήμουν..
και έτσι θα παραμείνω θαρρώ..
για έναν έρωτα μόνο θα αλλάξω..
αλλά, τον γυρεύω πολύ καιρό..

όμως..

Ελεύθερη ξανά..
και πρέπει να τη δω διαφορετικά..
να χαρώ, όπως εκείνα τα χρόνια τα παλιά..
γιατί μου έλειψαν.. ξανά και ξανά..

Και ο έρωτας.. αν θέλει να έρθει.. θα έρθει..
να μου κλέψει την ελευθερία μου ξανά..
Έτσι δε πάει το παιχνίδι;;;;
το ξωτικό.. παραλογίζεται για ακόμα μια φορά..

magicfariel


πηγή φωτογραφίας pixabay free photos