Κυριακή 14 Αυγούστου 2016

Οι Σκέψεις μιας Ταυρίνας..


Είναι μεσημεράκι νωρίς, κάθομαι στη βεράντα του σπιτιού μου, ακούω μουσικούλα, σκέφτομαι διάφορα και χαζεύω. Όχι δε πλέω σε πελάγη ευτυχίας, καιρό τώρα, αφού η Ταυρίνα μπορεί να έκανε την επανάστασή της, όμως έχασε τη γη κάτω από τα πόδια της. Ωραίες οι θεωρίες, αλλά στη πράξη πάντα είναι αλλιώς..






Αναρωτιέμαι, υπάρχει αιώνια αγάπη; Έρωτας διαρκείας; Και αν ναι, πού είναι; Έφτασα 40 για να καταλάβω, το τι; Πως είναι όλα ψεύτικα; Παραμύθια της Χαλιμάς; Μα το έχω ζήσει. Το έχω γευτεί. Το έχω δει με τα μάτια μου. Είναι πέρα για πέρα αληθινό! Ένα όνειρο μαγικό. Ο Έρωτας. Οι Ματιές. Τα Χαμόγελα. Το Φλερτ. Μα πού είναι; Πού έχουν πάει; Γιατί;

Ειλικρίνεια. Υπάρχει πιο ωραία από αυτήν; Να λες Σε Αγαπώ! Και να το εννοείς! Να μη θες τίποτα πίσω ως αντάλλαγμα, άντε ένα χαμόγελο, ένα γλυκό φιλί, όμορφες καθημερινές μικρές κουβέντες που κάνουν τη ζωή μας πιο ωραία.. που δημιουργούν μικρές μαγικές στιγμές. Το Σ’ Αγαπώ λέγεται και με πράξεις. Με το ενδιαφέρον. Με ένα χάδι στο μάγουλο. Ακόμα και στα μαλλιά. Αρκεί να είναι κάποιος εκεί να το προσέξει. Να δώσει σημασία..

Χαθήκαμε, γίναμε δυο ξένοι, όλοι μεταξύ μας. Ο δόλος, η καχυποψία, η πονηρία, ο συμφεροντολογισμός, αποξενωθήκαμε και τώρα εσύ δε πιστεύεις, το δικό μου Σ’ Αγαπώ.. Σου προκαλεί περιέργεια. Είναι κάτι το ασυνήθιστο. Σωστά; Και όταν δε σου ζητάνε και πίσω, εκεί συγκλονίζεται ο κόσμος σου όλος.

Μάθε λοιπόν, πως υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που έχουν συναισθήματα, που κάνουν όνειρα, που το παλεύουν κάθε μέρα, που μάχονται με τον ίδιο τους τον εαυτό, γιατί; Για την αγάπη. Για τον έρωτα. Για εκείνη τη συνάντηση που δεν ήθελε ποτέ να γίνει. Για την αλήθεια. Για μια κουβέντα. Γιατί αυτά δίνουν τη δύναμη και τη θέληση να ξυπνήσεις την επόμενη ημέρα, να κοιτάξεις τον ουρανό και να απολαύσεις το γαλάζιο του, να κοιτάξεις τη θάλασσα και να ταξιδέψεις με τα κύματά της! Να ακούσεις τα πουλάκια να κελαηδούν και να ακούς τη πιο γλυκιά μουσική ever..

Κάνω παύση, να απολαύσω το τραγουδάκι που ακούω.. εκείνο.. που το μυαλό μου κατευθείαν τρέχει σε εσένα.. Δε ξέρω ποιος είσαι. Σίγουρα κάποιος άγνωστος. Αλλά δε πειράζει.. αν ήθελε το σύμπαν θα ήσουν γνωστός..

Θυμωμένη; Ναι!
Απογοητευμένη; Πολύ!
Με όνειρα και ελπίδα; Πάντα!

magicfariel


πηγή φωτογραφίας pixabay free photos