Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2015

Συμπεριφορές Ανθρώπων..

..τις παρατηρώ μέρες τώρα.. και αναρωτιέμαι..


Συμβαίνει πραγματικά όλο αυτό ή είναι ένα κακό όνειρο; Να είναι εσκεμμένο; Να είναι αστρολογικό; Ναι το καταλάβαμε, ο Πλούτωνας μας έστειλε αδιάβαστους για ακόμα μια φορά, αλλά έχω μια απορία, Πού είναι το Πνεύμα των Χριστουγέννων;

Συμπεριφορές ανθρώπων, είναι τόσο αλλοπρόσαλλες, τόσο εγωιστικές, τόσο συμφεροντολογικές, που με κάνει και αναρωτιέμαι, θέλω να λάβω μέρος σε τούτο το παιχνίδι; Μα δε μου ταιριάζουν όλα αυτά.. Οι προθέσεις μου ήταν και θα είναι πάντα αγνές..

Και κάπως έτσι στεναχωριέμαι, απογοητεύομαι γιατί κάθε πέρσι και καλύτερα και όσο πίσω πηγαίνει το μυαλό, άλλο τόσο καλύτερα, γιατί τότε υπήρχε το συναίσθημα. Ήταν αγνό. Έκρυβε ενθουσιασμό. Χαρά! Το πνεύμα των Χριστουγέννων κρατούσε 2 εβδομάδες περίπου. Και ήμασταν όλοι μαζί. Φέτος δεν είναι έτσι. Λυπάμαι πολύ για αυτό..

Άνθρωποι που χάθηκαν, που αδιαφόρησαν, που ποδοπάτησαν τα συναισθήματά μου ή τα δικά σου κιόλας, επιστρέφουν και ζητούν τι; Με πιο τρόπο; Πού πήγε εκείνη η γλυκιά η καλοσύνη που έκρυβαν μέσα τους; Η χαρά; Ο ενθουσιασμός; Επαναλαμβάνω λέξεις, αλλά δε τις νιώθω πια. Ζητούν και ξανά ζητούν, δίχως να προσφέρουν ίχνος ανθρωπιάς, κατανόησης, συνεννόησης, επικοινωνίας και δε φτάνει όλο αυτό, παρακολουθούν κάπου απο μια σκοτεινή γωνιά και νευριάζουν γιατί η αλήθεια πονάει..

Όχι δε θα προσποιηθώ, ούτε θα παίξω το ρόλο της χαζογκόμενας. Είμαι αυτή που είμαι, σε κάποιους αρέσω, σε κάποιους όχι και τόσο. Ενοχλώ! Τι να κάνουμε η αύρα μου είναι έντονη και μυστήρια πολύ.. Αν κάποιον τον λιβανίζει, σημαίνει πως έχουμε ανοιχτούς λογαριασμούς.. εδώ είμαι!

Συμπεριφορές ανθρώπων.. Δε πάμε καλά! Ανταγωνισμός παντού, σάμπως κάποιος θα κερδίσει κάτι. Ότι μονοπάτι ακολουθήσεις κάπου θα καταλήξεις. Καχυποψία, όλοι ψάχνουν να βρουν το ψέμα γιατί υποτιμούν την ειλικρίνεια, τη σνομπάρουν. Δεν έχει σασπένς!

Είμαι πολύ θυμωμένη, γιατί το 2015 ήταν μια χρονιά που μου έδειξε την αλήθεια! Μια αλήθεια που πληγώνει.. Άνθρωποι που ήρθαν και έφυγαν.. Είναι αυτοί που πάντα θα φεύγουν..

Συμπεριφορές ανθρώπων.. είναι εκείνες που έχουν σημασία..

magicfariel