Κυριακή 5 Ιουλίου 2015

Ήσουν το χαμόγελο της ημέρας..

..όταν έψαξες εκεί στα γνωστά..

Νόμιζα πως θα μπορούσες να το φέρεις εις πέρας

σου άφησα
και εγώ μηνύματα φουλ ερωτικά..
ίσως μιας άλλης εποχής.. μιας άλλης ημέρας! 

Δεν τα αντέχεις,
μπορεί να τα βρίσκεις και άκρως προκλητικά
νομίζω σε κολάζουν για αυτό χάνεσαι στα λόγια μου.. ξανά και ξανά..


Ήσουν όμως το χαμόγελο της ημέρας
γιατί σε πρόσμενα, ήξερα πως θα φανείς,
αλλά εμφανίσθηκε εκείνο, το κακό το τέρας
σε έπεισε κατά κάποιο τρόπο πάλι να εξαφανισθείς..

Είσαι ο χαβάς μου, η τρέλα μου η μεγάλη..
εσένα όταν σε ακολουθώ..
βρίσκομαι σε άλλη πλάνη..

Στο ραντεβού ποτέ δεν έρχεσαι..
έφερα όμως τα λόγια μου σε εσένα..

το χαμόγελο της ημέρας..
θα είσαι για πάντα..
μια εικόνα θαμπή..
να θυμίζει απο εκείνα τα ωραία τα καλοκαίρια..

magicfariel

Image by Jupi Lu from Pixabay