Δευτέρα 13 Ιουλίου 2015

Σύμπαν γιατί μου παίζεις τέτοια παιχνίδια;;;

Μέρες τώρα το αναρωτιέμαι..

Ξαφνικά βρέθηκα να
κυκλοφορώ στα δικά σου τα λημέρια
να οδηγώ στα νότια με το φόβο μη χαθώ..
Νύχτα ήταν πάντα και άκρως τρελά τα καλοκαίρια
βρήκα όμως τα σημάδια και ξέρω προς τα πού τώρα προχωρώ..

Μα μπερδεύτηκα και πήγα προς Αλίμου
μα στη Βούλα ήθελα να βρεθώ
μου μίλησα, λέω ..μα πού πας καλή μου..
έχεις άλλο προορισμό!!!

Σύμπαν γιατί μου παίζεις τέτοια παιχνίδια;
γιατί αυτούς τους δρόμους πρέπει να τους ξανά θυμηθώ.. ;;;
πάνε τελειώσαν εκείνα τα φοβερά τα ξενύχτια..
δεν έχω καμία δουλειά εγώ απο εδώ..

Μυστήρια τα γεγονότα και άκρως απολαυστικά..
τίποτα στη ζωή αυτή δεν είναι τυχαίο
θα το λέω ξανά και ξανά..

Σύμπαν έχεις κανά νέο;;
γιατί όλο με περιπαίζεις
σε ρωτώ..
να το προσμένω το μοιραίο;;;
ή πάλι θα ακούσω κάλπικες υποσχέσεις..

magicfariel