Κυριακή 12 Ιουλίου 2015

Τα Ζώδια της Κυριακής 12/07/2015, by F’Ariel!

Καλημέρα αγαπητά μου ξωτικά! Κυριακή πρωί και θα σας αποκαλύψω το πόνο μου.. Εδώ και κάμποσο καιρό,
οι γονείς μου, μου έλεγαν για μια θεραπεία που χάνεις 20-25 κιλά, σε 40 μέρες! Κάθε φορά που με συναντούσαν, τα ίδια και τα ίδια. Μιλάμε για πολύ φαγωμάρα. Τύπου, πότε θα αδυνατίσω; Πώς έχω γίνει έτσι; Τι θα κάνω για αυτό; Και η ξενέρα η ίδια.. Καταλαβαίνετε τι εννοώ..

Έτσι αφού σωτηρία για μένα καμιά, γιατί τα ψυχολογικά μου κάνουν party.. κάτι χρόνια τώρα, αποφάσισα να τους ακούσω! Βρίσκομαι στη 17η ημέρα, τις μετρώ σα τους φυλακισμένους, ονειρεύομαι ένα κολασμένο burger, έχω κρατήσει χαρακτήρα! Το αποτέλεσμα; Είπα αντίο σε 8 κιλά! Αυτό είναι ένα θαύμα! Δε το πιστεύω με τίποτα. Αλλά πεινάω! Λιμοκτονώ! Βλέπω αστεράκια!

Απαγορεύονται τα πάντα! Έχω ξεχάσει το ψωμί, το τυρί, τις πατάτες, τα λάδια, τα φαγητά γενικότερα και μου τρέχουν τα σάλια, ακόμα και με εκείνη τη διαφήμιση με τα γεμιστά.. Πω πω.. βάλσαμο ψυχής! Και εκεί που σερφάρω πέφτω πάνω σε διάφορες συνταγές, αφού είμαι μέλος από ομάδες τέτοιου είδους και παθαίνω εγκεφαλικά! Τρέλα σκέτη μου έρχεται, γιατί απαγορεύεται ακόμα και να τα ονειρευτώ!

Έχω χάσει το κέφι μου, τη καλή μου τη διάθεση, την ηρεμία μου, γιατί ως γνήσια Ταυρίνα που είμαι, έχω πάθει παράκρουση. Ζω για τις λιχουδιές, για τα αλμυρά και τα πικάντικα. Λατρεύω να κάνω θερμιδικές αταξίες και μετά να λιώνω στον ύπνο.. Ούτε αυτό δεν έχει τώρα.. χα χα !

Μπρος στα κάλλη, τι είναι η πείνα;;; οεο…

φιλάκια..


Κριός
Λοιπόν εκεί που βρίσκεστε αυτή τη στιγμή, υπάρχουν άνθρωποι γύρω από εσάς, που μπορεί να σας σκάβουν το λάκκο, μόλις κάνετε να γυρίσετε τη πλάτη. Κάτι έχετε μυριστεί, μια ενόχληση τη νιώθετε, αλλά δεν είστε και απολύτως σίγουροι. Αφήστε το πράγμα να κυλήσει από μόνο του και θα βρεθεί το ξυπνοπούλι που θα σας αποκαλύψει το μυστικό.. Όλα θέμα χρόνου είναι..

Ταύρος
Μια ανησυχία θα τη νιώσετε, αλλά θα φταίει το γεγονός πως δεν έχετε τα κέφια σας και φαντάζεστε διάφορα, κάνετε απαισιόδοξες σκέψεις. Ότι και αν συμβεί, μη δώσετε τρελές διαστάσεις, γιατί θα έχετε και τάσεις υπερβολής. Πάρτε βαθιές ανάσες και τι να πω.. Μια βόλτα στη θάλασσα θα ήταν μια πολύ ωραία ιδέα. Μακριά από όλα, καμία επαφή με το διαδίκτυο, ξεκομμένοι. Κάνει καλό..

Δίδυμος
Μια θέλετε το ένα, μια το άλλο, αποφασίστε επιτέλους, γιατί τους έχετε ζαλίσει κανονικά. Μη παίζετε εργασιακά παιχνίδια, γιατί αν κάποιος σας έδωσε μια ευκαιρία, γιατί στραφήκατε σε μια άλλη; Πάντως λίγο μπάχαλο πάλι η κατάσταση, μπερδεμένοι εσείς, εκνευρισμένοι οι άλλοι. Τηρήστε το λόγο σας, να είστε συνεπής και σταματήστε τα παιχνίδια. Θα φάτε ξύλο στο τέλος.. να εκεί.. στο κωλαράκι..!

Καρκίνος
Λίγο θολωμένο το μυαλό σας, ή από το ποτό, ή από τις πολλές τις σκέψεις. Αφηρημένοι θα είστε σχεδόν όλη την ημέρα, για αυτό αφήστε τις δραστηριότητες που απαιτούν μυαλό και ξεκουραστείτε καλύτερα. Μη μπλέκετε στα πόδια των άλλων. Απλά ακολουθήστε τους, αμα σας αρέσει για να περάσετε καλά και δίχως πολλές σκοτούρες. Βαστάτε γιατί από αύριο έρχονται μπουρίνια!

Λέων
Εντάξει αρκετά χρήματα χαλάσατε εχθές, σήμερα μαζευτείτε! Εσάς αυτό το capital control σας έχει κάνει καλό. Έχετε δει λεφτά όχι στα χέρια σας, αλλά στη τράπεζα, δε μπορείτε να τα κατασπαράξετε και ξαφνικά να σου και η έκπληξη.. Κρατήστε τα θα τα χρειαστείτε! Σήμερα φροντίστε να είστε με φίλους που προτιμάτε και σας φτιάχνουν το κέφι. Με ηρεμία πάντα και μακριά από εξαλλοσύνες!

Παρθένος
Η ημέρα των παραπόνων. Σήμερα θα σας τα ψάλλουν γιατί δε μένετε λιγάκι σπίτι σας; Γιατί συνέχεια βγαίνετε έξω; Γιατί ποτέ δεν είστε μόνοι και τέτοια.. λόγια γλυκά μεν, ενοχλητικά δε.. Ένα δίκιο θα το έχουν αλλά μια πίεση θα τη νιώσετε γιατί έχετε και εσείς τα δικά σας τα βάσανα. Δείξτε κατανόηση στους δικούς σας τους ανθρώπους, άλλωστε Κυριακή είναι, οι δουλειές μπορούν και αύριο να γίνουν.. μην ακυρώσετε όμως βόλτα!

Ζυγός
Είμαι σίγουρη πως έχετε ξυπνήσει από νωρίς, φοράτε ήδη το μαγιό σας και έτοιμοι με το καφεδάκι στο χέρι προς τη παραλία, όπου και αν βρίσκεται αυτή! Ο στόχος της ημέρας, το απόλυτο relax, στο παράδεισο. Δε ξέρω αν όλοι καταφέρετε να πραγματοποιήσετε αυτή σας την επιθυμία, πάντως θα κάνετε ότι περνάει από το χέρι σας, για να πάρετε έστω και μια μικρή γεύση… Βουτιά στο όνειρο.. λοιπόν..

Σκορπιός
Αποφύγετε τις συζητήσεις σήμερα, κυρίως εκείνες που αφορούν το παρελθόν. Ότι έγινε-έγινε, δε χρειάζεται να τριγυρνάτε στα ίδια και τα ίδια. Κάποια θέματα πρέπει να ξεχαστούν, να ξεπεραστούν, να φύγουν από τη μέση. Κόψτε κάθε κουβέντα που θα μπορούσε να καταλήξει εκεί. Αλλάξτε το θέμα. Φύγετε μακριά. Τι να πω. Πάντως υπάρχει λόγος να χαλάσετε την ηρεμία σας;

Τοξότης
Σήμερα ο μοναδικός χαρωπός άνθρωπος στη παρέα, μπορεί να είστε εσείς. Στην αρχή θα σας αρέσει, αλλά στη πορεία θα ξενερώσετε κάπως και θα το δείξτε σε όλους. Μπορεί να τους το πείτε κιόλας, γιατί ποια η έννοια της βόλτας, αν όλοι είναι μουτρωμένοι; Καλύτερα να ακυρώσετε ότι κανονίζετε παρά να πρέπει να αντιμετωπίσετε τέτοιου είδους συμπεριφορές. Αλλά το νου σας, είναι όλοι έτοιμοι για καυγά!

Αιγόκερως
Βρήκατε την ημέρα να μείνετε σπίτι να το καθαρίσετε. Μα υπάρχουν και άλλες μέρες που θα έρθουν. Σηκώστε το τηλέφωνο, ντυθείτε αναλόγως και να φύγετε, να πάτε αλλού. Μια βόλτα στη παραλία, ή σε ένα κουτουκάκι, θα σας έφτιαχνε το κέφι και θα μπορέσετε να πείτε και μερικές κουβέντες με ένα φίλο σας, ή ακόμα και το σύντροφό σας. Αφήστε τη σκούπα και το φαράσι, δε χάθηκε ο κόσμος..

Υδροχόος
Μέσα στη τρελή τη χαρά και τα χαμόγελα. Ξαφνικά όλοι σας αγαπούν, σας θέλουν στη παρέα τους, σας προσκαλούν από εδώ και εκεί, θα απαντήσετε θετικά και μετά παίζει και να εξαφανιστείτε. Δηλαδή, δε μπορείτε να γίνετε χίλια κομμάτια, όλο και κάπου θα πάτε αλλά ως συνήθως θα ξεγλιστρήσετε αθόρυβα. Σας μάθαμε λέω εγώ, συνεπώς, ξέρουν με τι άνθρωπο έχουν να κάνουν. Απολαύστε την ημέρα σας..

Ιχθύες
Βλέπω να σας πηγαίνουν κάπου με το ζόρι σήμερα και να γκρινιάζετε σα τα μικρά τα παιδιά. Μουτρωμένοι κάπως, αλλά να που χρειάζεται να κάνετε και τέτοιου είδους δημόσιες σχέσεις; Κάπου σε μια γωνιά, θα κάνετε τις ζαβολιές σας και θα αφήστε το χρόνο να περάσει όσο πιο ανώδυνα γίνεται. Κάποια στιγμή θα τελειώσει το μαρτύριο, για αυτό υπομονή! Γιατί αφήσατε να σε μπλέξουν έτσι;;

magicfariel@gmail.com