Παρασκευή 2 Σεπτεμβρίου 2016

Είμαι από εκείνες τις Γυναίκες..!

Ξέρεις ..τις κλασάτες και τις αρχοντικές..

με τα έντονα τα μάτια,
και τις καμπύλες τις πολύ φοβερές!

Έλα μη κάνεις πως δε βλέπεις..
στο λέω σε παρακολουθώ..
μόλις φτάνει η στιγμή να με ανταμώσεις.. παρατηρείς όλες τις κινήσεις μου στο λεπτό..





Είμαι από εκείνες τις ζωηρές.. επίσης
και χαμόγελα σκορπώ..
φλερτάρω με τους άντρες.. επίσης
και να σου όλο και χασκογελώ..

Ξέρεις τι Γυναίκα είμαι.. όμως..
ώριμη και πολύ σοβαρή..
το παιχνίδι έχω μάθει να το παίζω .. όμως..
μεταμορφώνομαι στη στιγμή..

Αεράτη, χαμογελαστή και πάντα κοινωνική..
αναστατώνω τα πλήθη..
είμαι όμως και πολύ αυστηρή..
με αγριεμένα υψωμένα τείχη!

Ξέρεις πως είμαι Γυναίκα απο τζάκι
πως έχω μεγαλώσει σε άλλη φάση,
όμως άμα λάχει τα κάνω όλα στάχτη..
για έναν έρωτα,
γεμάτο απο λατρεμένα πάθη!

Πάνω από όλα είμαι Γυναίκα..

είμαι από εκείνες..
που τις λατρεύουν.. και τις μισούν.. που πάντα τις θυμούνται..

ναι από εκείνες..

magicfariel


πηγή φωτογραφίας pixabay free photos