Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2016

Είσαι ο Έρωτας μωρό μου..!

Στο έχουν πει ποτέ αυτό;
Είσαι ο άνεμος χρυσό μου..
με βλέμμα πολύ αστραφτερό!

Είσαι ο Έρωτας μωρό μου..
έλα άκουσε τη μουσική..
αφήσου λίγο στο ρυθμό μου..
άσε το σώμα σου να νιώσει τη στιγμή..


Έχω δει τα μάτια σου και μου αρέσουν..
πρόσ εξα και τα χείλη σου..
είναι μυστήρια..
οι λέξεις όμως ποτέ δε θα πέσουν..

Είσαι ο Έρωτας μωρό μου..
σε έχω δει και πώς περπατάς..
αόρατος και αθόρυβος.. παντού τριγυρνάς..
στο είπα; Και θέλω να σε κάνω δικό μου!

δε νομίζω τώρα να γελάς;;;

Έχεις και ωραία χέρια,
είναι μεγάλα και πάντα καθαρά..
φροντίζεσαι μωρό μου..
σου αρέσει να λαμποκοπάς..

Μα τα χέρια αυτά..
στο σώμα που επάνω τα θέλω..
είναι και πολύ δυνατά..
αχ νομίζω πως θα πεθάνω..

άντε έλα πιο κοντά..

Είσαι ο Έρωτας μωρό μου..
η σκέψη όλης της ημέρας..
να σε γευτώ για λίγο θέλω χρυσό μου..
και ας χαθείς μετά.. σα διάττοντας αστέρας..!

magicfariel

πηγή φωτογραφίας pixabay free photos