Τετάρτη 20 Νοεμβρίου 2019

Ένας Έρωτας Διαρκείας..!

..είναι αυτό που στον αέρα πλανάται χρόνια τώρα..
ένα συναίσθημα τόσο δυνατό..
δε φθείρεται με τίποτα μπορώ να εξομολογηθώ..
αντιθέτως φουντώνει στο λεπτό..
κάθε φορά που ανταμώνω Εσένα!







Ένας Έρωτας .. μα τι Έρωτας..
που άνθισε σε μέρες σκοτεινές..
γιατί δε πίστεψα σε εκείνες τις ματιές..
που μου τις χάριζες σε βραδιές τόσο μαγικές..!

Και πέρασαν τα χρόνια έτσι..
το Κάρμα τους δρόμους μας χώρισε στα δυο..
μέχρι που έφτασε εκείνο το βράδυ το καλοκαιρινό..
μας αντάμωσε.. για να μη πούμε ποτέ ξανά εκείνο το αντίο!

Ένας Έρωτας Διαρκείας..
είναι αυτό που νιώθουμε εμείς οι δυο..
μέσα από πείσματα και εγωισμούς..
ανταμώνουμε μαγικά.. έστω και για λίγο
..είναι αυτό.. το θέλω να σε δω!

Ο ένας πιστεύει και συναισθήματα σκορπά
και ο άλλος φοβάται και τρέχει να κρυφτεί στα σκοτεινά..
μα οι ψυχές μας αγωνιούν για το πότε θα ανταμώσουνε ξανά..
γιατί τις κυριεύει ο έρωτας, ότι η καρδιά μας αληθινά αποζητά!

Ένας Έρωτας Διαρκείας..

σημαίνει..

Είσαι το Χθες μου.. το Παρόν μου.. εκείνο το Αύριο..
να ξεφύγω δε μπορώ.. δε θέλω.. μου αρέσει.. είμαι ακόμα εδώ!

My forever love! 💘


magicfariel

πηγή φωτογραφίας Pixabay free photos
Φωτογραφία από CANDICE CANDICE από το Pixabay