Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2016

Αφελής και Ερωτευμένη..

τέτοια ύπαρξη είμαι..

Μέρα που με μαλώνω από το πρωί..
πόσο αφελής είμαι.. πόσο χαζή;

Μα δεν υπάρχει κανένα άλογο λευκό..
ούτε και κάποιος ιππότης θαρρώ..!

Αφελής και Ερωτευμένη..
πάντα με τη μουσική..
την αφήνω να με παρασέρνει..
να με πηγαίνει σε εκείνο το εκεί..

Πάντα όμως κρατά για λίγο..
δε θέλει ολοκληρωτικά να μου δοθεί..
τέτοια είναι η μουσική νομίζω..
ελεύθερη, μεγάλη και τρανή..!



Και εγώ θα συνεχίζω να την αγαπάω..
να της το δείχνω κάθε στιγμή..
Αφελής και Ερωτευμένη πάντα ήμουν..
γιατί να αλλάξω τούτη τη στιγμή..

Θα συνεχίσω να είμαι μια ονειροπαρμένη..
και ας πονάω.. πέφτοντας πάντα στο κενό
νιώθω επίσης απογοητευμένη..
γιατί ποτέ δε θα βάλω μυαλό..

Αφελής.. & Ερωτευμένη..

magicfariel


πηγή φωτογραφίας pixabay free photos