Πέμπτη 8 Δεκεμβρίου 2016

Έναν Άντρα Μποέμ..


κάτι τέτοιο μου ταιριάζει..
να είναι ύπαρξη ανέμελη..
τίποτα να μη τον ταράζει!

Έναν άντρα μποέμ,
γυρεύω όλη μου τη ζωή..
να γουστάρει τα ταξίδια..
στην άλλη άκρη της γης να θέλει να βρεθεί..

Ονειροπόλος να είναι συνεχώς..
να χαμογελάει και μια να είναι σκεπτικός..
όμως τίποτα να μη τον νοιάζει..
είναι μποέμ ο τύπος και εύκολα δεν αλλάζει..



Να βλέπει το μέλλον μπροστά..
να ελίσσεται σα να είναι όλα γνωστά..
να έχει εκείνον τον αέρα το μαγικό..
στο διάβα του άρωμα να αφήνει..

αχ πόσο θέλω έναν τέτοιον να βρω!

Έναν άντρα μποέμ..
θα μπορούσα απόλυτα να ερωτευτώ..
που όρια δε γνωρίζει..
που ζει σε δικό του κόσμο φανταστικό!

Τη μουσική να λατρεύει..
τη γαλάζια θάλασσα πολύ..
είπα να θέλει να ταξιδεύει..
τις νύχτες να γίνεται άγριο πουλί..

Τα φουστάνια μου να φορώ..
να είμαι ένα αστραφτερό μωρό..
να τον παίρνω αγκαζέ..
να ξεφεύγουμε από τα κλισέ!

Μποέμ μου άντρα.. έλα να σε γνωρίσω..
είμαι και εγώ γυναίκα μποέμ..
σου υπόσχομαι ποτέ να μην αλλαξοπιστήσω!

magicfariel


πηγή φωτογραφίας pixabay free photos