Τετάρτη 6 Μαρτίου 2019

Γύρεψα το προφίλ σου..

για να δω αν είσαι καλά!
Μια χαρά σε βρίσκω μωρό μου..
έτοιμος να ανοίξεις πάλι τα δικά σου τα φτερά!

Γύρεψα πάλι το προφίλ σου..
μετά από αρκετό καιρό..
ήθελα νέα σου να μάθω..
πιο πολύ για να σε θυμηθώ..!





Ανέβασα θερμοκρασία..
τα ήθελα και τα έπαθα η χαζή..
κάθε φορά με πιάνει η ίδια απελπισία..
τι ερωτεύτηκα από εσένα, πες μου εσύ;;;;

Νευρίασα με εμένα..
πέφτω στις λούμπες που φτιάχνω εγώ..
τόσα συναισθήματα που είναι θαμμένα..
γιατί να μη μπω στο προφίλ σου να σε δω;;;

Να δω εκείνα τα μάτια..
που μου έχουν κάνει τη καρδιά κομμάτια..
που κρύβουν σπίθες μαγικές..
να αυτά ξετρελαίνουν τις κοπελιές..!

Γύρεψα το προφίλ σου..
γιατί .. όπως λέει και το τραγούδι..

"I miss you like the deserts miss the rain..!" 

magicfariel

πηγή φωτογραφίας pixabay free photos