Τετάρτη 5 Αυγούστου 2015

Ζωντανός οργανισμός η magic..

Ξωτικά μου να το υπενθυμίσω και αυτό! Είμαι μόνη, σκέφτομαι διάφορα και λέω να παραλογιστώ μαζί σας, με όλο το κόσμο, δε με νοιάζει.. γιατί;


Είμαι ζωντανή.. Είμαι μια. Λειτουργώ αυθόρμητα. Αισθάνομαι έρωτα, το γράφω. Αισθάνομαι πόνο, το γράφω και αυτό. Είμαι χαρούμενη; Φαίνεται απο χιλιόμετρα. Είμαι στεναχωρημένη; Εξαφανίζομαι! Ζωντανός οργανισμός η magic.. νιώθω και λειτουργώ αναλόγως.

Κανείς δε μπορεί να μου πει τι να κάνω. Είμαι αφεντικό του εαυτού μου και γουστάρω. Γιατί είμαι ελεύθερη να κάνω οτι θέλω. Σήμερα θα γράψω, αύριο δε θα γράψω. Όχι δε θα καταπιέσω τον εαυτό μου. Ότι λέει η καρδιά μου αυτό θα κάνω. Άλλωστε το θέμα εδώ πέρα, δεν αφορά τα χρήματα. Ούτε επαγγελματικές επιτυχίες. Αφορά εμένα, τον εαυτό μου, τη προσωπικότητά μου. Θέλω να εκφράζομαι ελεύθερα. Γιατί είμαι ανήσυχη γυναίκα. Φοβάμαι. Κάνω σκέψεις πολύ φανταστικές. Θέλω και ξανά θέλω και ονειρεύομαι αλλά θέλω να μου ανήκουν. Να έχω παλέψει η ίδια προσωπικά και απλά κάποια στιγμή να ανταμειφτώ. Ότι και αν σημαίνει αυτό. Είναι πολύ σημαντικό να είσαι το αφεντικό του εαυτού σου. Σκληρό πολύ και καθόλου εύκολο. Γιατί εδώ τα ψέματα δεν υπάρχουν. Εδώ λέγονται όλα, έτσι όπως είναι. Αλλα είναι ωραίο!

Και κάπως έτσι σας εξηγώ, γιατί εξαφανίζομαι στο άσχετο. Ενώ έχω εσάς το κοινό μου, τα ξωτικά μου, που είστε μια γλύκα και μου φτιάχνετε απίστευτα το κέφι. Μας αρέσει να ζούμε σε ένα κόσμο μαγικό και ονειρεμένο. Λατρεύουμε τα ζώα, τη φύση, την Ελλάδα μας, είμαστε και φουλ ερωτιάρηδες, πού το πάτε αυτό; Έχουμε και πονηρά μυαλά.. Ταιριάξαμε εδώ πέρα και μου αρέσει πολύ..

Όμως θα εξαφανισθώ.. Για 15 μέρες περίπου θα με χάσετε. Έχω ανάγκη να το κάνω αυτό. Δεν είναι απόλυτο αλλά ο σκοπός είναι να κλείσω τον εγκέφαλο μια και έξω! Δε τη παλεύω.. Μου έπεσαν πάλι όλα μαζί. Βουνό! Μη πω ηφαίστειο! Εγώ και το yellow stone.. χα χα ..

Και όλα αυτά; Γιατί η magic είναι ζωντανή.. ζει και γράφει, ονειρεύεται και γράφει, νιώθει και γράφει.. Γνήσια πράγματα..

Καλό βράδυ ξωτικά μου..

magicfariel..