Δευτέρα 24 Αυγούστου 2015

Ο άντρας είναι Κύριος.. όταν..

..ξέρει να παίζει μπάλα σωστά!


..όταν σε εκτιμάει είναι ωραίο να στο δείχνει..
όχι με λόγια, αλλά με πράξεις.. και να είναι όλα αυτά και αληθινά!

..όχι δε θέλω να ακούσω το σ'αγαπώ..
προτιμώ να το νιώσω.. προτιμώ στα μάτια του να το δω..

..το δεδομένο είναι μια κατάσταση που βολεύει..
όχι εμένα πια.. για αυτό θα φύγω μακριά απο ότι με χαλά..

Ο άντρας είναι κύριος όταν σε πολιορκεί..
πρέπει να έχει τρόπους, και πολύ καλή διαγωγή!

..αν ήμουν μικρή κοπέλα.. να πιστέψω στις μεταξωτές κορδέλες,
όμως μεγάλωσα και εγώ μια μέρα.. άφησα τα μαλλιά μου κάτω..
και είπα ως εδώ οι ροζ οι καραμέλες..

..μου αρέσουν οι ιππότες, οι άντρες οι δυνατοί,
που για πάρτη μου θα κάνουν τα πάντα, θα γίνουν άκρως γοητευτικοί..

..νομίζω απλά ονειρεύομαι..
αλλά έτσι είμαστε εμείς τα ξωτικά..
                                                                  ... ονειροπαρμένα.. αλλά πάνω απο όλα ζωντανά..

F'Ariel