Σάββατο 1 Αυγούστου 2015

Κύριε Έρωτα .. λέω να σου κάνω το χατίρι..

Νύχτωσε ξανά, πού είσαι;

Μου αρέσει να ξέρω πού βρίσκεσαι και ας μην είμαι ποτέ εκεί.. Αφήνω τις παρακολουθήσεις για τις άλλες σου τις θαυμάστριες, εκείνες τις ενοχλητικές! Δε ταιριάζουν στο χαρακτήρα μου.. θα το έχεις καταλάβει ως τώρα..

Κύριε Έρωτα, καιρό τώρα σκέφτομαι να σου κάνω το χατίρι και θα στο κάνω! Γιατί το θέλω και εγώ. Όμως θα το ρισκάρω και ξέρω πως κατά βάθος θα καώ! Γιατί μπορεί να αλλάξεις γνώμη, είσαι άστατος πολύ, αλλά θα προτιμήσω να μείνω μόνη και ας μην είσαι ποτέ εκεί..

Τις αποφάσεις μου τις πήρα, θα σου κάνω εκείνη τη χάρη, θα φύγω μακριά και θα αλλάξω και κρεβάτι. Πρόσκληση δε θα λάβεις μόνο μαντάτα ακουστικά, ξέρω πως θα κάνεις τα πάντα για να με τρελάνεις. Το θέμα όμως είναι πότε θα σε δω ξανά;

Κύριε Έρωτα μίλησέ μου, πες μου μια φορά λόγια αληθινά, ξέρω πως μέσα απο τα χέρια σου με κλέψανε καλέ μου, για αυτό θα επιστρέψω, για να ζήσουμε τα όνειρα εκείνα τα φανταστικά! Μας πιάσανε στον ύπνο, μια φορά και έναν καιρό, άργησα πολύ να καταλάβω πόσο πολύ σε αγαπώ!
Τώρα όμως που γνωρίζω, θα διορθώσω τα λάθη μου γιατί αυτό είναι το σωστό και σε εσένα θα τρέξω αγάπη μου, να βρούμε εκείνο το χαμένο το χρόνο..

Συμφωνείς μωρό μου;;;

magicfariel