Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου 2018

Ξέρω..

..πότε με γυρεύεις..
..πότε με σκέφτεσαι..
..στα λημέρια μου όταν κάτι ψαχουλεύεις!


πόσο δύσκολο το βρίσκεις..
όταν εκείνες τις αλήθειες ανακαλύπτεις..
είναι απίστευτο πολύ..
όταν γράφουν για εσένα..
με τόση αγάπη τρελή!





Κρύβουν πόνο τα άτιμα τα λόγια..
χαμογελάς όμως πού και πού..
..μα πού πήγαν εκείνα τα ωραία τα χρόνια;;;
τα θυμάσαι και ταξιδεύεις μαγικά στο αλλού..

Ξέρω..
..πότε για εμένα συζητάς..
..τόσα πολλά τα καμώματά μου..
..λατρεύω όταν για εμένα παραμιλάς!
..σε ακούω να λες το όνομά μου..

Ξέρω..
..πότε μαγικά θα με αναστατώσεις..
..πότε μέσα στα όνειρά μου γλυκά θα έρθεις να τρυπώσεις..
έχουμε τηλεπάθεια είναι διασταυρωμένο..
άνθρωποι που αγαπιούνται.. έχουν Κάρμα..
είναι εκείνο που λέμε.. το πεπρωμένο..!

Ξέρω..
..πότε είσαι τρελαμένος..
τι είναι αυτό που σου λείπει πιο πολύ..
γιατί είσαι στεναχωρημένος..
υπάρχει κάποιος δίπλα σου, εκεί;;

Πονάει η καρδιά μου κάθε φορά..
έρχομαι σε φιλώ αόρατα και πολύ μαγικά..
σου μιλάω μες στη νύχτα τρυφερά..
φεύγω, όμως πάντα φεύγω..
έτσι θέλει το σύμπαν, χρόνια πολλά-πολλά!

Ξέρω..
και αυτό σε τρομάζει..
γιατί νιώθεις το ίδιο και εσύ..
είναι αμοιβαίο αιώνες τώρα..
και δεν υπάρχει επόμενη ζωή!

Ξέρω..
είμαι χαζή που επιμένω..
αλλά έτσι είναι η αληθινή αγάπη..
πιστή για πάντα πιστή!

Αυτό που δε ξέρω.. όμως..
είναι το Γιατί;;;;


magicfariel

πηγή φωτογραφίας pixabay free photos