Κυριακή 13 Νοεμβρίου 2016

Κάποιον σα και Εσένα!

Γύρευα όλη μου τη ζωή..

στα όνειρά μου σίγουρα μέσα..
δεν ήξερα όμως ποτέ τη κατάλληλη τη στιγμή..

Κάποιον σα και Εσένα έψαχνα για να βρω..
άντρα σπουδαίο και θαρραλέο..
να μην έχω τίποτα να φοβηθώ!


Ναι ήσουν εσύ με εκείνα τα μάτια τα αστραφτερά..
μπορεί να είχαν μαύρο χρώμα.. ήταν όμως μαγικά!
Τα χείλη σου πάντα μαζεμένα.. μη και εκδηλωθείς..
τα χέρια σου μαγκωμένα.. δεν ήθελες παθιασμένα να ηλεκτριστείς!

Μα κάποιον σα και Εσένα..
αγάπησα και εγώ..
σα να γεννήθηκες για μένα..
ήθελα το όνειρο να στο κάνω αληθινό!


Ναι είσαι από εκείνους τους άντρες..
που αγάπη δε χρωστάς..
προστατεύεις τη καρδιά σου από όλες τις πάντες..
όμως τις πίκρες τις σκορπάς..

Κάποιον σα και Εσένα..
με δύναμη και πυγμή.. πήγα και ερωτεύτηκα η χαζή..
να σου αποκαλύψω της αγάπης τα θαμμένα..
που σου λείπουν από τη ζωή..

Ήσουν το όνειρό μου.. εκείνο το παιδικό..
μα μεγάλωσα χρυσό μου.. και κάνω κόπο για να γιατρευτώ..

Μα κάποιον σα και Εσένα..
ήθελα για σύντροφο ζωής..
παρέα να ταξιδεύομε στα ξένα..
να σου κρατώ το χέρι..
να φύγεις ποτέ μη το σκεφτείς..

Όμως εσύ δε ξέρεις από αυτά..

magicfariel


πηγή φωτογραφίας pixabay free photos