Δευτέρα 20 Μαρτίου 2017

Ένα καλό Άρωμα πάντα κάνει τη διαφορά..!

Καλησπέρα στη παρείτσα. Με αφορμή ένα γεγονός, θα παραλογιστώ, θα παρασυρθώ, γιατί γοητεύτηκα!
Λειτουργώ με όλες μου τις αισθήσεις.. Βλέπω τα πάντα, ακούω ότι θέλω να ακούσω, γεύομαι λιχουδιές, κολασμένες και αμαρτωλές, μυρίζω αρώματα. Γυναικεία και αντρικά. Δεν έχει σημασία. Μου αρέσουν οι όμορφες οι μυρωδιές. Εκείνες που χαίρομαι να τις ανασαίνω ξανά και ξανά. Και σίγουρα δεν είναι οι πουδρέ. Μπορεί και να πεθάνω κιόλας!


Προτιμώ τα floral, τα ανοιξιάτικα, τα ελαφριά, όμως έχω μια αδυναμία στα πικάντικα, τα μυστήρια, που αφήνουν γλυκόξινη γεύση, γιατί είμαι Ταυρίνα. Παιδί της φύσης, δεν αλλάζει αυτό! Απλά μια γλυκιά μυρωδιά να μένει πίσω. Εκείνη που γαργαλάει απαλά τη μύτη.. έτσι για τη σκέψη.. Το άρωμά της. Το άρωμά του. Υπάρχει πιο όμορφη ανάμνηση..;;;

Ένα καλό άρωμα πάντα κάνει τη διαφορά, γιατί τα συστατικά του, γίνονται ένα με το δέρμα και ξαφνικά η ευωδία. Ξεκινά ένα ταξίδι μαγικό, από το σώμα μας το ίδιο, διαπερνάει τα ρούχα και μετά υπνωτίζει γλυκά, εκείνη την ύπαρξη που θα το προσέξει. Που θα το αναζητήσει. Που θα ψάξει να μάθει πώς λέγεται.. Που πάντα θα θυμίζουν τα μάτια σου, το χαμόγελό σου, τον απαλό σου το λαιμό, το σώμα σου. Ένα καλό άρωμα αφήνει παντού και ένα αποτύπωμα, γιατί αυτό που σου ταιριάζει, είσαι εσύ. Αποτελεί ένα μυστήριο στοιχείο του εαυτού σου. Το άρωμά σου! Ο χαρακτήρας σου! Η ψυχή σου!

Τα αρώματα παλιά τα χρησιμοποιούσαν για να καλύψουν τη βρώμα. Πω πω.. ούτε να το φανταστώ! Ένα άρωμα, ανθίζει, μοσχομυρίζει, κάνει μαγεία, μόνο πάνω σε ένα σώμα καθαρό, υγιής, με ρούχα επίσης καθαρά, φρεσκοπλυμένα. Τότε διακρίνονται τα συστατικά του. Καταλαβαίνεις ευωδία. Αλλιώς, τι; Δεν υπάρχει αλλιώς. Είμαι απόλυτη σε αυτό.

Κάπου, κάποτε, πέρασε ένας νεαρός από δίπλα μου. Φορούσε ένα τόσο τέλειο άρωμα, που τον ακολούθησα. Ήθελα να δω πώς ήταν. Και ήταν ένας κούκλος. Τον ερωτεύτηκα. Τον barman τον κούκλο, το λαμόγιο. Χαχαχα.. έτσι τη πατούσαμε εμείς τα κοριτσάκια, μια φορά και ένα καιρό. Όμως η πορεία έδειξε, πως οι άντρες της ζωής μου, φορούσαν συγκεκριμένα αρώματα. Όμορφα αρώματα. Ίσως αυτό να με ξετρέλανε από την αρχή. Η μυρωδιά του. Αυτό για μια Ταυρίνα έχει μεγάλη σημασία. Κάθε άρωμα και ένας έρωτας. Και δεν ήταν πολλά. Λίγα και καλά.. Μη τρελαθούμε κιόλας..

Κάποιος, κάποτε έψαξε, να μάθει το άρωμά μου.. Του άρεσε ο τρόπος που μύριζα, του αρέσει ακόμα, του ξυπνάει κάτι, αλλά ίσως όχι τόσο όσο να με διεκδικήσει από αυτό. Το φοράω μόνο σε στιγμές που πρέπει, όταν θέλω να σαγηνεύσω, να αποπλανήσω, μυστήρια το θύμα μου. Δύσκολα μου αντιστέκονται. Έπεσα διάνα. Και μου ταιριάζει.. έτσι δεν είναι;;; Ένα καλό άρωμα πάντα κάνει τη διαφορά. Πάντα θα σε θυμάμαι, πάντα θα με θυμάσαι..

Η μυρωδιά του.. Η μυρωδιά της.. υπάρχει πιο ωραίο από αυτό;;;;

magicfariel

πηγή φωτογραφίας pixabay free photos