Σάββατο 4 Μαρτίου 2017

Τα Γλυκόλογα μιας νύχτας..

..μιας νύχτας σα και της σημερινής..
Απόψε εδώ, κρατώ τη σκέψη σου.. οι μελωδίες είναι αγαπησιάρηκες.. σε νιώθω.. χορεύω μπροστά στα μάτια σου, με βλέπεις; Λικνίζω το κορμί μου απαλά, έτσι για πάρτη σου.. θέλω το βλέμμα σου επάνω μου.. Το τραγούδι κρύβει πάθος, έρωτα, αγάπη..


Love.. love.. love..
δεν ήξερα.. να όμως που έμαθα..

Γλυκόλογα, πόσα θες μωρό μου να ακούσεις, μπορώ να σου τα ψιθυρίσω κιόλας, σιγά, να εκεί στο αυτί και να σε φιλώ στο λαιμό απαλά, αλλά το κορμί μου θα χορεύει, γιατί το ερωτικό κάλεσμα είναι τέτοιο, το νιώθεις.. ;;; έχει ρυθμό, έχει ένταση.. αντίδραση.. η έλξη όμως είναι μυστήρια δυνατή.. Δε μπορώ να αντισταθώ..


..τα χέρια μου στο στήθος σου.. η καρδιά σου χτυπά τόσο δυνατά, με θες.. με ποθείς.. με κυριεύεις.. 

αχ νυχτερινά ερωτικά γλυκόλογα.. σε θέλω.. μου λείπεις.. σε αναζητώ.. στα όνειρά μου, στο δρόμο έξω, κάπου εδώ γύρω.. σε προσμένω.. αγωνιώ για εκείνη τη ματιά.. που στάζει λάβα.. που καίει τα πάντα στο πέρασμά της.. λαχταρώ τα χείλη σου, εκείνο το άγγιγμα, την ανάσα σου..

αφήνω τα πένα κάτω.. έχω να χορέψω τώρα.. τα μάτια σου μωρό μου.. εδώ.. σε εμένα.. ψάξε με.. γύρεψέ με.. κάνε με ολοκληρωτικά δική σου..

άντρα της ζωής μου..

magicfariel

πηγή φωτογραφίας pixaby free photos