Τετάρτη 15 Μαρτίου 2017

Γιατί όταν σε Σκέφτομαι..;;;

..ανασαίνω βαριά..

με πιάνει κάπου ένας πόνος..
σα να είναι πάντα η πρώτη η φορά;

Γιατί όταν σε σκέφτομαι..
πονηρά χαμογελώ;
αγκαλιάζω την αμαρτία..
και πολλά άλλα νοσταλγώ;;;





Όμως το σκοτάδι δεν αργεί να έρθει ξανά..
αφού η αλήθεια είναι πως δεν είσαι πουθενά!
Και χάνω το χρόνο μου για ακόμα μια φορά..
με σκέψεις ξεχασμένες.. που θυμίζουν τα παλιά!

Γιατί όταν σε σκέφτομαι..
και πολύ μελαγχολώ;
Στο μυαλό μου γιατί έρχεσαι..
θες να μάθεις μήπως ακόμα σε αγαπώ;

Και κοιτάζω ψιλά στον ουρανό..
τα μάτια σου να αντικρίσω..
που είναι πάντα χαμένα στον ωκεανό..

αχ μου φαίνεται πως θα δακρύσω.

Είναι εκεί αστραφτερά
και με κοιτάζουν..
ανταποδίδουν μαγικές ενέργειες..
όλο μέλι στάζουν!

Γιατί όταν σε σκέφτομαι..
το σύμπαν στέλνει σήματα τρελά..
το σώμα μου αναστατώνεται..
και μόνο εσένα αποζητά;;;

Δεν έγινες σύννεφο ακόμα..
για να εξαφανιστείς..
γιατί όταν σε σκέφτομαι..
θέλω από κάπου να φανείς;;;

νιώσε τη καρδιά μου..
και σίγουρα κάπου θα με βρεις..

εσύ;;;

magicfariel

πηγή φωτογραφίας pixabay free photos