Δευτέρα 13 Μαΐου 2019

Κλεμμένες Στιγμές..!


Είναι όλο αυτό που έκανες τις μέρες αυτές..! Τις γνωρίζεις κάθε μια ξεχωριστά.. Μου τις παίρνεις και με αφήνεις πάντα με κρύα τη καρδιά! 

Κλεμμένες Στιγμές..
Με γιόρτασες κάπου αλλού;;;
Ήθελες μήπως να έρθω..;;;
τη καρδιά μου έκλεψες.. ξανά..
να γιορτάσω τι..;;; μόνη και στο πουθενά;;; 




Κλεμμένες Στιγμές..
κάθε καλοκαίρι συμβαίνει αυτό..
λίγο πριν απογειωθώ..
να θέλω σε εσένα τρέχοντας να ρθω..
να μας χωρίζουν ωκεανοί, βουνά και δρόμοι..

η συνάντηση είναι πάντα μέσα στο μυαλό..
και κάπως έτσι αντί να διακοπάρω σα μωρό..
να σκέφτομαι και να ανησυχώ..
έτσι απλά για έναν Υδροχόο..
              ~εσένα~

Κλεμμένες Στιγμές..
και το φινάλε είναι εκθαμβωτικό..
κάθε Χριστούγεννα..
κατοικείς μόνιμα μέσα στο δικό μου το μυαλό..
και αντί να χορεύω σα τρελό ξωτικό..
να δακρύζω γιατί πάντα τόσο να μου λείπεις..!

Και κάπως έτσι με λίγα λόγια θέλω να πω, να το βγάλω από μέσα μου, είναι πως η Ταυρίνα έχει τρεις στιγμές σπουδαίες μέσα στο χρόνο. Τα γενέθλιά μου, το καλοκαίρι μου και τα Χριστούγεννα! Τότε λάμπω, είμαι ευτυχισμένη, νιώθω τη μαγεία της εποχής, σε όλο της το μεγαλείο.. Μου αρέσουν η άνοιξη, το καλοκαίρι και τα χιονισμένα Χριστούγεννα! Λατρεύω τη κάθε στιγμή.. Its magic! My magic!
Και πάντα εμφανίζεται εκείνος.. να μου θυμίσει.. πως η δική του η μαγεία.. his magic.. is much better!

εγώ το λέω .. κλεμμένες στιγμές..

magicfariel

πηγή φωτογραφίας Pixabay free photos
Φωτογραφία από Enrique Meseguer από το Pixabay