Σάββατο 27 Μαΐου 2017

Μια Ευκαιρία..

Πόσες φορές, έχουμε πει, γεμάτοι από αγανάκτηση, θλίψη και πόνο.. Μια Ευκαιρία.. ρε φίλε!
Πόσο δύσκολο είναι;

Το παλεύουμε από εδώ, επιμένουμε από εκεί, δε κουνάει φύλλο!







Μια Ευκαιρία.. βρε σύμπαν!
Τι θέλεις να σου τάξω;

Είναι επαγγελματικό; Είναι ερωτικό; Είναι ένα όνειρο τρελό;
Πόσο δυνατά πρέπει να στο φωνάξω;;;;;;;

Μια Ευκαιρία σου ζητώ.. 
για να σε γοητέψω..
είμαι και εγώ απρόβλεπτο μωρό..
θέλω πολύ στην αγκαλιά μου..
να σε κανακέψω!

Μια Ευκαιρία βρε μανάρι.. 

είμαι γυναίκα πολύ διαφορετικιά
κάνε μου μια φορά τη χάρη..
θα ερωτευτείς τη δική μου τη τσαχπινιά!

Οι Ευκαιρίες είναι για τους δυνατούς..
για τις μάχιμες υπάρξεις..
για τους πεισματάρηδες και υπομονετικούς
που γνωρίζουν πώς να ξεπερνούν..
τις πιο μυστήριες τις φάσεις..!

Μα ακούγεται σα παρακαλετό..
δεν είναι όμως..
επισημαίνω γλυκά το πόσο σ’αγαπώ..
και όχι δεν υπάρχει κανένας φόβος!

Μια Ευκαιρία.. ήθελα και εγώ..
να παρουσιάσω τον άλλο μου τον εαυτό..
μιας γυναίκας γλυκιάς και ντροπαλής..
που αν τη γνωρίσεις τρελά θα ερωτευθείς..

One chance baby..


magicfariel

πηγή φωτογραφίας pixabay free photos