Τετάρτη 10 Μαΐου 2017

Η Ευχή μου απόψε..



απλά δε θα πραγματοποιηθεί..
γιατί κανένα σύμπαν δε το θέλει..
είναι τρομακτικό αυτό που βρίσκεται εκεί!

Τι να κάνω η ρημάδα..
ζητώ και τόσα πολλά..
μα δεν επιθυμώ τα πλούτη..
δόξα να έχει είμαι μια χαρά!






Έναν Έρωτα ζητάω..
να εκείνου του τύπου του μοναδικού
μπορεί να έχει και μούσια..
λέτε να έχει και tattoo;;;

Από μπράτσα πώς πάμε..;;
το ξέρεις μου αρέσουν πολύ..
έχεις δύναμη στα χέρια;;;
έλα γράπωσέ με, πόνεσέ με στη στιγμή!

Η Ευχή μου απόψε..
έχει το πήχη ψηλά..
Ταξιδεύει προς το ολόγιομο φεγγάρι
μιλά εκείνα τα λόγια τα πολύ ερωτικά!

Έρωτα που είσαι;;;
μη κρύβεσαι άλλο πως μπορείς;;;
οι σκέψεις μας να συναντιούνται..
αφού το ξέρω πόσο με ποθείς!!!

Η Ευχή μου απόψε..
δεν είναι μια τούρτα με κεριά..
αλλά τα μάτια σου τα ωραία..
και τα φιλιά σου τα τρυφερά..

πειράζει…;;;

magicfariel

πηγή φωτογραφίας pixabay free photos