Κυριακή 2 Απριλίου 2017

Μουσική .. η καλύτερη παρέα!

Πόσο ομορφαίνει ο τόπος
όταν υπάρχουν ωραίες μελωδίες;

με τη μουσική δεν είσαι ποτέ μόνος
βιώνεις ξανά και ξανά τις δικές σου τραγωδίες..

Μουσική η καλύτερα παρέα!
Είναι δίπλα σου κάθε στιγμή..
και τα συναισθήματα είναι πάντα αμοιβαία!




Μα θες να νιώσεις μοναξιά;
να ταξιδέψεις κάπου, μακριά..
προτίμησε τη launch .. μου ακούγεται μια χαρά!

Μα έχει το κορμί σου ανάγκη από χορό;
από κουνήματα ωραία, κάτι το αισθησιακό;
Τι λες για λίγη tropical house, έτσι να ξεσηκωθείς..
να νιώσεις ζωντάνια μεγάλη, να απογειωθείς;

Μήπως γουστάρεις τσιφτετέλια;
λυπάμαι, δεν έχω να σου πω κάτι για αυτό..
Κούνα το όμως, αφού τόσο σου αρέσουν,
είναι το δικό σου γιατρικό!

Σκέφτομαι να ακούσω κάτι παλιό..
να ταξιδέψω σε εκείνον τον καιρό,
που οι καρδιές αγαπούσαν αληθινά..
και τα όνειρα ήταν χρωματιστά!

Η γωνίτσα μου άλλαξε ύφος,
θετικές μαγικές ενέργειες παντού,
πόσο μου αρέσει, καλή και η μοναξιά μου..
έτσι είμαι  κάθε στιγμή σε εκείνο το αλλού..!

χαμογελώ..

magicfariel

πηγή φωτογραφίας pixabay free photos