Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2015

Μια Ασυμβίβαστη Γυναίκα..


Είμαι μια ασυμβίβαστη γυναίκα
γιατί κάνω οτι μου αρέσει όλη μου τη ζωή

όχι δε κάνω τη μπεμπέκα
την αλήθεια θα τη πω και ας είναι πικρή!

Μια φορά και ένα καιρό ήταν ωραία τα νιάτα
ξεσάλωσα, ερωτεύτηκα, ήταν όλα πολύ φευγάτα!
Παντρεύτηκα να δω πώς είναι και αυτό..
και μετά απο χρόνια έφυγα, δεν άντεξα,
έτρεξα τη ζωή να ζήσω, να ξεθαφτώ!

Και τώρα δε ξέρω τι θέλω,
ικανοποιημένη δεν είμαι με τίποτα θαρρώ..
πολλές ώρες μόνη μένω..
μια πέφτω, άντε πάλι να ξανά σηκωθώ!

Έδιωξα την ασφάλεια και τη σταθερότητα, έτσι με ένα γεια..
δε συμβιβάστηκα, δεν έμεινα στη απάθεια.. και τώρα λέω γεια χαρά..

Μα τι ζωή είναι αυτή;
Τι θέλει ο ποιητής να μας πει;;;

Μια ασυμβίβαστη γυναίκα,
ήμουν απο πολύ μικρή..
θα μετρήσω ως το δέκα
και φτου απο την αρχή..

magicfariel