Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2017

Ήθελα έτσι κάτι να Σου πω ..


Καλησπέρα.. Να σε πω κύριε Έρωτα; Ή να αφήσουμε τα μελιστάλαχτα που τόσο δε σου αρέσουν; Συστάσεις δε χρειάζονται.. νομίζω.. Γνωριζόμαστε έτσι δεν είναι; Κάπου με συνάντησες, κάπου σε συνάντησα.. Το όνομά σου; Έχεις και ζώδιο; Χαζά όλα αυτά, σίγουρα κάποιος είσαι.. μμμμμμ…

Ας υποθέσουμε πως γνωριζόμαστε.. Χρόνια τώρα.. Είσαι ο κύριος Έρωτας. Που μια φεύγεις, μια έρχεσαι! Μια εμφανίζεσαι και μια εξαφανίζεσαι! Παίζεις άριστα το ρόλο σου! Μη ξεχάσεις το όσκαρ να πάρεις φεύγοντας!

Ήθελα έτσι κάτι να Σου πω ..
Σε σκέφτομαι! Σε θέλω! Ονειρεύομαι τα χείλη σου πάνω στα δικά μου! Σε έχω ερωτευτεί! Πόσο απαλό μάγουλο έχεις. Τι μάτια είναι αυτά; Είναι τόσο θερμό το κορμί σου, ή φαντάζομαι διάφορα; Με έχεις τρελάνει. Φύγε! Είμαι θυμωμένη! Δε θέλω να συναντήσω ξανά. Με περιπαίζεις. Ωραίο το φλερτ, ωραίες οι ματιές, φοβερά τα χαμόγελα, αλλά μετά τι;;; Η επιλογή είναι πάντα μια άλλη. Μια άλλη, ποτέ εγώ! Θα φύγεις ή θα φύγω;;;

Ήθελα έτσι κάτι να Σου πω ..
Σε ξέχασα! Σε ξεπέρασα! Σε απαρνήθηκα! Έβαλα ένα τέλος! Ηρέμησα. Κοιμήθηκα ξανά τα βράδια. Έδιωξα τη σκέψη πως κάπου υπάρχεις. Ελευθερώθηκα! Βρήκα το κουράγιο! Μα επιμένεις να εμφανίζεσαι! Να μου θυμίζεις, πως είναι να είσαι ερωτευμένη με κάποιον;;; Πώς είναι να ποθείς με τρέλα τη κάθε στιγμή. Τι ωραίο συναίσθημα. Εκείνη η έλξη. Εκείνο το καρδιοχτύπι. Εκείνο το γεια.. Μα είναι ακόμα ανεκπλήρωτο. Τίποτα δεν είναι ωραίο πια. Οι επιθυμίες άλλαξαν. Η ματιά σου δεν είναι αρκετή. Ποτέ δεν ήταν.

Ήθελα έτσι να σου πω και κάτι ακόμα..

Κάνε με το κορίτσι σου.. και θα σε κάνω Θεό!
μη φοβάσαι.. γιατί μόνο εγώ.. έτσι Σ’Αγαπώ..


magicfariel

πηγή φωτογραφίας pixabay free photos