Σάββατο 9 Ιουλίου 2016

Και εκεί που είπα..

..πως την ησυχία μου θα βρω..
πως παύω να ψάχνω,

δεν υπάρχει τίποτα να δω..


Εμφανίστηκες εσύ από το πουθενά..
να μου θυμίσεις ότι γύρευα εκεί στα παλιά..

Και εκεί που είπα.. πάει τελείωσαν όλα..
πως επιτέλους πέρασε η μπόρα..

Ήρθες εσύ έτσι ξαφνικά..
να μου ψιθυρίσεις λόγια πολύ γλυκά..






Αγαπητό μου σύμπαν, θα μας τρελάνεις;
Τις ψυχές μας θες να απολωλάνεις..
ποτέ δεν υπήρχε κάτι εκεί..
γιατί κάνουμε τούτη τη στροφή;;;

Και εκεί που είπα..
πως ελπίδα δεν υπάρχει καμιά..
είδα ένα φως λαμπερό από μακριά..
έτρεξα προς τα εκεί, ήθελα να δω..
μπα άτακτα παιχνίδια κάνει το μυαλό..

Και εκεί που είπα..
δεν έχω αισθήματα τώρα πια..
είδα τα μάτια σου..
και σε ερωτεύομαι ξανά και ξανά..

τόσο απλά..

magicfariel


πηγή φωτογραφίας pixabay free photos