Τρίτη 2 Ιουνίου 2020

Σου απαντώ μαγικά λοιπόν..

καλησπέρα..

αναρωτιέσαι αν είμαι ακόμα εδώ;
Αν σε προσμένω στα πιο γλυκά μου όνειρα;
Αν ακόμα σε θαυμάζω, όπως παλιά; Ποιες είναι οι αεράτες ανησυχίες σου, όμορφε άντρα της ζωής μου;;;
Πώς μπορώ να διώξω μακριά τα γκρίζα σύννεφα που μόνιμα πλέουν κατοικούν στις σκέψεις σου;;; Ερωτήσεις, ναι είναι πολλές, ναι είναι όντως ενοχλητικές, όμως κρύβουν ενδιαφέρον και μια αγάπη, που ποτέ δε φαντάστηκες στη ζωή σου πως υπάρχει.. Διάβασε ότι σου αρέσει, διάβασε τον έρωτά μου για εσένα, διάβασε το θυμό μου, σκέψου πριν αντιδράσεις παρέα με τον εγωισμό σου, σκέψου πόσο χρόνο αφιέρωσα όλα αυτά τα χρόνια, πόση σκέψη, πόσο συναίσθημα, για να σου πω ένα απλό, ταπεινό Σ’Αγαπώ!

Ναι, βάλε λίγη αγάπη μέσα στη καρδιά σου, ναι πίστεψε πως μπορείς να αγαπηθείς, για αυτό που είσαι, για αυτό που αισθάνεσαι, για αυτά που ονειρεύεσαι, ακόμα και για εκείνες τις εξοργιστικές παραξενιές, που είναι αξιολάτρευτες πολύ κατά βάθος! Ακόμα και στα σκοτάδια σου, στις δύσκολες στιγμές σου, όταν γκρινιάζεις και φωνάζεις και τραντάζεις όλο το σύμπαν, είσαι το πιο όμορφο αγόρι.. Ένας άνθρωπος με πάθος, με πυγμή, με άποψη και χαρακτήρα! Ναι, σε ερωτεύτηκα για όλα αυτά, σε αγάπησα για όλα αυτά, σε θαύμασα για όλα αυτά.. Πού το παράξενο.. ;;; Για εσένα μιλάω, Υδροχόε μου.. Ιππότη της ψυχής μου..

Σου απαντώ μαγικά λοιπόν..
πως αν γυρεύεις μια ζεστή αγκαλιά, μερικά λόγια αγάπης, ενδιαφέρον από καρδιάς, a shoulder to cry on, κλείσε τα μάτια, φαντάσου πως υπάρχει ένα ξωτικό, μια νεράιδα, που προσμένει απλά να τη καλέσεις..

η μικρή σου.. παντοτινά..
magicfariel ✨

Φωτογραφία από Yuri_B από το Pixabay