Τρίτη 16 Ιουνίου 2020

Αντίθετοι Κόσμοι..

..είναι μια πολύ μεγάλη αλήθεια και αυτή..


όταν εσύ βάζεις κάθε μέρα στόχο να φτάσεις στο Θεό..
ενώ εγώ παλεύω μονάχα να επιβιώσω στον κόσμο αυτό!

Κάθε πρωί ξυπνάμε το ίδιο θαρρώ..
άλλες οι ώρες όμως..
εγώ πουρνό-πουρνό..
εσύ.. πιάνεις ουρανό μεσημεριανό..!

Αντίθετοι Κόσμοι..

όταν ξεχνάς.. της ζωής σου την αρχή..
όταν δε θυμάσαι.. τις αγωνίες που κάποτε είχες και εσύ!
μα πόσο αλλάζουν οι άνθρωποι..
πόσο αλλάζουν και οι καιροί;;;



έγινες ίδιος με εκείνους.. που σε έκαναν Θεό..
που στα σκοτάδια σου..
έπαψαν στο όνομά σου να πίνουν νερό!

ξέχασες.. μα πόσο ξέχασες..

Αντίθετοι Κόσμοι..

καταστρέφουν τα συναισθήματα εκείνα τα αγνά..
τα αθώα τα χαμόγελα και τα λόγια τα ρομαντικά..

μα πότε στον κόσμο σου για αγάπη είχες χρόνο
όταν το χρήμα και οι φιλοδοξίες σου είχαν ένα μοναδικό στόχο;;;

την απογείωση στους ουρανούς.. 🛪


Αντίθετοι Κόσμοι..

αγναντεύω στο χαλάρωμά μου το βουνό..
χαζεύεις το γαλάζιο της θάλασσας.. πόσο μαγικό;;;
μα το ένα βρίσκεται κάπου στο βορρά..
και το άλλο πιάνει νότο.. τέρμα μακριά!

κάποιοι φίλε μου.. διασχίζουν ηπείρους στο όνομα της αγάπης..
ξεχωρίζουν το σκάρτο απο το αληθινό..
παύουν να κοιτάζουν διαρκώς το ρολόι..
σταματούν το χρόνο.. ποθούν να ζήσουν..
έναν έρωτα μοναδικό!

Μα..

το status παραμένει..

Αντίθετοι Κόσμοι..
τα λεφτά πάνε με τα λεφτά..
η Σταχτοπούτα ωραίο παραμύθι..
αλλά.. ο πρίγκηπας.. δεν έχει χρόνο πια για αυτά!

..στην επόμενη ζωή..
ίσως.. να μένω σε παλάτι..
να έχω πατέρα βιομήχανο..
και τη δική σου την αγάπη..!

magicfariel

Φωτογραφία από Annalise Batista από το Pixabay