Πέμπτη 22 Ιουνίου 2017

Δεν έχει Φεγγάρι απόψε..

και εγώ πως εσένα θα ονειρευτώ;
να λέω στον εαυτό μου.. εδώ πέρα το σεντόνι στρώσε..
να έχω θέα μόνο τα άστρα και το σκοτεινό ουρανό!

Μπορεί από κάπου να ξεπροβάλει..
να κρύβεται πίσω από το βουνό..
μα η ώρα έχει πολύ περάσει..
νομίζω πως φεγγάρι απόψε δε θα δω!

Έχω βάλει μουσικούλα..
τα μαγικά πνεύματα να ξεσηκωθούν..
όχι να μη πέσει καμία βροχούλα..
τα κορμιά μας μόνο θέλω να συναντηθούν! 




Φεγγάρι μου πού είσαι;
Φώτισέ μου τον ουρανό..
δείξε μου εκείνο το μονοπάτι..
θέλω να πολύ να έρθω να σε δω..

Θα σου χορέψω αμα θέλεις..
κάτι πολύ ερωτικό..
θα αφήσω το σώμα μου να σου μιλήσει..
πόσο μου αρέσει όταν απαλά σε φιλώ!

Όμως δεν έχει φεγγάρι απόψε..
τα αστέρια θα κάνουν όλη τη δουλειά..
μπορεί το Νότο μόνο να φωτίζει..
σε κάποιον αισθησιακά να σιγοτραγουδά..

Για αυτό τα μάτια μου θα κλείσω..
θα ονειρευτώ κάτι φωτεινό..
φεγγάρι μπορεί να μη το λένε..
είναι όμως το βλέμμα σου που τόσο αγαπώ..!

magicfariel

πηγή φωτογραφίας pixabay free photos