Σάββατο 17 Ιουνίου 2017

Κύριε Έρωτα.. έχεις λίγο χρόνο;;;

Καλησπέρα κύριε Έρωτα..
καιρό έχω να σου γράψω..

Να ακούω εδώ κάτι μουσικές..
που όλως τυχαίως είπα να ξεθάψω!

Μαζί με αυτές ήρθες και εσύ..
τα μάτια σου τα μαύρα..
η εικόνα σου η θολή
η δική σου η μαγική η αύρα..




Ναι έξω θυμίζει χειμώνα..
έχει εκείνα τα κρύα που γνωρίζεις καλά..
μπορεί τον ήλιο να τρέχεις να προφτάσεις..
οι πάγοι όμως κρατούν στη δική σου τη καρδιά!

Μήπως σε κούρασα χρυσό μου;
εξαντλήθηκε ο χρόνος, χάθηκε η ευκαιρία;
μα δε τελείωσα με το παραλογισμό μου..
στάσου, πού πας εκεί έξω στα κρύα;

Κύριε Έρωτα, πέτα το ρολόι..
τα λεπτά δεν έχουν καμία σημασία..
αυτό που νιώθω εγώ για εσένα..
είναι η ουσία!

Ταξιδεύω τώρα, οι μελωδίες είναι μαγικές..
αποζητώ πάλι εσένα, τις ματιές σου τις καυτές!
Μα θέλω τόσο πολύ να σε φιλήσω..
το σώμα σου απαλά να αγγίξω..

Κύριε Έρωτα.. σου είπα πως θέλω τρυφερά να σε ζουλίξω;;;

Τι κοιτάς την ώρα;
Μήπως χτυπά και το κινητό;
Γιατί όλο ξεφεύγεις;
Τι είναι αυτό που σε τρομάζει βρε κουτό;

Κύριε Έρωτα.. εσύ που το μέλλον βλέπεις εκεί μπροστά..
ήσουν και πολύ σίγουρος για όλα αυτά..
μα τώρα τι κάνεις πίσω; τι σε κάνει και κινείσαι διστακτικά..
όταν βλεπόμαστε μωρό μου.. είναι όλα και πολύ μαγικά!

σε σκέφτομαι και σε ποθώ..
να τα ξέρεις και αυτά!

Έληξε ο χρόνος..

magicfariel

πηγή φωτογραφίας pixabay free photos