Παρασκευή 10 Ιουνίου 2016

Ένιωσα πως..

..έπρεπε να πω την αλήθεια..
λόγια που βγήκαν μέσα από τη καρδιά..

ένα καιρό και μια φορά..
χάθηκαν στο πουθενά.. και τώρα..;;;;

..σβήνω .. αργοπεθαίνω.. μες στη νύχτα..







Ένιωσα πως..
..έπρεπε να τα βγάλω όλα από μέσα μου..
ελεύθερα να εκφραστώ..
ίσως θα έπρεπε να δαγκώσω τη γλώσσα μου..
και πρώτα να το φανταστώ..

Μα τίποτα δεν είναι δεδομένο στη ζωή αυτή..
όλα αλλάζουνε μέσα σε μια στιγμή..
και φτου πάλι από την αρχή..
λέτε τελικά να είμαι εντελώς τρελή;;;;

Οι μέρες και τα χρόνια περνούν..
έμαθα επιτέλους το ποια είμαι..
οι σκέψεις σαν σβούρες γυρνούν..
κακό διαβολάκι έλα τώρα.. φύγε!

Ένιωσα πως.. θέλω τα φτερά μου να ανοίξω..
να προκαλέσω το άγνωστο και ότι βγει..
φοβάμαι όμως αν θα το αντέξω..
ή θα φτιάξω ακόμα μια πληγή..


Ένιωσα πως..
κάτι έπρεπε να γράψω..


magicfariel

πηγή φωτογραφίας: pixabay free photos