Κυριακή 5 Ιουνίου 2016

Ένας Άγνωστος Έρωτας..

Εμφανίστηκε μια φορά..
είχε πολύ ωραία μάτια..
έβγαζαν από παντού φωτιά!


Ήταν εκείνος ο Έρωτας
που έψαχνα να βρω..
ήρθε και εκείνος τρέχοντας..
να μου τρελάνει το μυαλό..







Μα δε πρόλαβε να μείνει..
ούτε το όνειρο να μοιραστεί..
εξαφανίστηκε σα να ήταν ένα τζίνι..
έμεινε απωθημένο στη ψυχή..

Ένας άγνωστος Έρωτας..
παρέμεινε μόνος σε μια γωνιά..
μα όταν πήγα και τον βρήκα..
με είχε ξεχάσει για τα καλά..!!!

Μα δεν ήθελα να φύγει..
το λόγο δε τον είχα καν εγώ..
γράφτηκαν αμέτρητοι στοίχοι..
για να τον πείσω να έρθει πίσω.. εδώ..!

Άγνωστε Έρωτά μου..
μη κρύβεσαι κάτω από τα φτερά μου..
κοίτα με στα μάτια για ακόμα μια φορά..
ταξίδεψέ με σε μέρη μαγικά..

Τη μάσκα μη τη βγάλεις..
μόνο να κοιταζόμαστε θέλω..
την αλήθεια μπορεί και να τη μάθεις
τίποτα πια να σου πω δε ξέρω..

Άγνωστε Έρωτά μου..
πώς σε λένε;;;;

magicfariel
πηγή φωτογραφίας: pixabay free photos