Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2020

Μια Κάλτσα στο τζάκι από εμένα..!

Χαμογελάω και παραλογίζομαι.. βραδιάτικο! Σκέφτηκα, να μπούμε στο Christmas Spirit, όμορφα τα σπίτια στολισμένα, διακριτικά, ακόμα και ένα λαμπάκι είναι αρκετό, για να δει ο Santa, ο Άγιος Βασίλης, πως υπάρχεις και εσύ, υπάρχω και εγώ, κάπου εκεί έξω..! 





Ένα λαμπάκι.. και μια κάλτσα of course! Το τζάκι είναι το ιδανικό μέρος, έτσι μας το έπλασαν το παραμύθι, έτσι μεγαλώσαμε, έτσι μας αρέσει! Όμως η αλήθεια είναι, πως κάθε σπίτι έχει μια μαγική γωνιά, που θα ταίριαζε η Κάλτσα μια χαρά, φαντασία να υπάρχει και καλή καρδιά! Μπορεί να είναι κάπου στο παράθυρο κοντά, ή στη πόρτα, σε μια γλάστρα, σε ένα δέντρο, ακόμα έξω στον κήπο, ή στη βεράντα, ή στο μπαλκόνι! Τι σημασία έχει; Το ζητούμενο είναι η μαγική πίστη μας, στον Άγιο Βασίλη και στα όμορφα τα δώρα του, που τα φέρνει πετώντας με το έλκηθρο, στους ουρανούς, αξεπέραστα τα συναισθήματα κάθε φορά! Πώς να μη φτιάξεις κουλουράκια, να μοσχομυρίσει το σπίτι όλο και να βρει και μια λιχουδιά στο διάβα του, το γάλα ζεστό έτσι..;;; 🎅

Τα πιο όμορφα παραμύθια είναι τα Χριστουγεννιάτικα! Κάθε φορά όσα χρόνια και αν περάσουν, μου προκαλούν την ίδια τη συγκίνηση, πόση αγάπη, κάνω over load.. και μετά παραμονή.. μπαμ και κάτω! Πάει το spirit.. 😕

Μια Κάλτσα στο τζάκι από εμένα.. ναι και φέτος θα βάλω ευχούλα μέσα, κάθε χρόνο βάζω, μου αρέσει, από μικρό κοριτσάκι το κάνω, ποτέ δε σταματώ να ελπίζω! Μου έχει φέρει αμέτρητα δώρα ο Άγιος Βασίλης, δεν έχω παράπονο, με έχει ξεχάσει όμως τα τελευταία τα χρόνια, μήπως φέτος σταθώ πιο τυχερή; Οπότε να τώρα που καίει, πιάστε ένα χαρτάκι, ένα μολύβι, γράψτε μια ευχούλα και με αόρατο τρόπο μέσα στη Κάλτσα! Είναι μυστικό! Και επειδή είμαι 40 φεύγα.. και τι έγινε; Το παιδί ζει και βασιλεύει.. 😃

Άκουσα κάποιον να με κοροϊδεύει; Να με χλευάζει; Ενοχλήθηκε από την υπερβολή μου στις λέξεις; Στο συναίσθημα; Πού το βρίσκω τόσο πολύ και το μοιράζω; Να φανταστώ πως δε σε έχει βρει το Christmas spirit ακόμα! Ναι, είναι πολύ δύσκολη η εποχή που ζούμε, όμως τα Χριστούγεννα είναι έμπνευση, πηγή θετικής ενέργειας, ελπίδας! Το σκοτάδι θα είναι πάντα σκοτάδι, όμως ένα λαμπάκι μέσα σε αυτό, άντε δυο και τρία, πόσο αλλάζει το σκηνικό, μπάζει φως, συναίσθημα, όνειρα, ελπίδα! Για αυτό, let it flow! Να εκεί στη γλάστρα, στο δέντρο, βάλε δυο λάμπες, έτσι για το ντεκόρ, κάθε μέρα και από λίγο.. και τσουπ.. έφτασε η μαγεία των Χριστουγέννων! Δεν υπάρχει καλό ή κακό παιδί, υπάρχει χαρούμενο και στεναχωρημένο! Και είμαστε σχεδόν όλοι στεναχωρημένοι και απογοητευμένοι, για αυτό φαντάζεσαι να χιονίσει κιόλας;;; Το τέλειο!
Θα κάνουμε σκι στη Κηφισίας! 🎿

Μια Κάλτσα στο τζάκι από εμένα.. και φέτος, μετά από πολλά χρόνια, η επιλογή της μοναξιάς, στο πικ για πολύ κόσμο! Άλλο είναι οι παρέες στα μαγαζιά έξω, στις πλατείες, στα κέντρα διασκέδασης, άλλο ο καθένας σπίτι του! Και εντάξει αν υπάρχουν αυτοί οι λίγοι και καλοί, που είναι οι ανεκτίμητοι της ζωής μας, αλλά αν δεν υπάρχουν; Μοναξιά, κάθε χρόνο και πιο μοναχικά, τουλάχιστον για εμένα, οι γνωστές – άγνωστες επιλογές, που ναι μεν αλλά! Το τζάκι η καλύτερη παρέα και οι ταινίες στη TV! Σα να έχει σταματήσει το ρολόι της ζωής μου, κάπου στα 25, κάπου σα τίποτα να μη προχωρά, όμως οι άσπρες τρίχες στο κεφάλι μου είπαν hello.. αλλά όλα τα άλλα μου λένε goodbye! Τι γίνεται Santa Clause???

Εύχομαι να με επισκεφτούν τις μέρες αυτές, τα ξωτικά των Χριστουγέννων, να με ταξιδέψουν στη ζωή μου, να μου δείξουν τα λάθη μου, ποιους πλήγωσα, πού στραβοπάτησα, πόσο κακό κορίτσι ήμουν, όπως στη ταινία.. που του έδινε μπουνιά το ξωτικό.. για να συνέλθει..! Όλα για την αγάπη.. όλα εκεί καταλήγουν.. 💘Άντε μπας και βρούμε καμιά άκρη.. και ας φάω και εγώ μπουνιά! Θα το αντέξω και αυτό.. χαχα!

Και εγώ μέσα στο σκοτάδι είμαι.. η πληγή είναι πολύ βαθιά, είναι ανοιχτή, δε κλείνει με τίποτα.. όμως τη Κάλτσα την έχω ήδη κρεμάσει στο τζάκι, ευχή θα βάλω απόψε και το βράδυ όταν ξαπλώσω για να κοιμηθώ, θα είμαι ήρεμη.. σα μικρό μωρό.. Γιατί το πνεύμα των Χριστουγέννων είναι πολύ μαγικό.. 

🎄“..its beginning to look a lot .. like Christmas..” 🎄

magicfariel

Φωτογραφία από jKartak από το Pixabay