Πέμπτη 21 Μαΐου 2020

Παρέα με τα Σύννεφα..

επισκέφτηκες μαγικά τις σκέψεις μου..
..κύριε Έρωτα!
Κάποιες ήταν φωτεινές,
μου θύμισαν χαμόγελα από εκεί το χθες..
το σκοτάδι όμως δεν άργησε να φτάσει..
ακόμα αναρωτιέμαι..
γιατί μωρό μου δε με θες;;;

Παρέα με τα σύννεφα,
ψιθύρισα γλυκά το όνομά σου..
.. κύριε Έρωτα!



Μη φοβάσαι δε θα το πω..
θα το κρατήσω επτασφράγιστο μυστικό..
είναι ήδη χαραγμένο μέσα στη καρδιά μου..

..δε ξεχνιέται με τίποτα θαρρώ!

Παρέα με τα σύννεφα,
μου ήρθε η επιθυμία να σου μιλήσω..
να σου πω το πόσο Σ’Αγαπώ..
λέω.. σειρά μου στο κούτελο να σε φιλήσω..
τι λες γλυκό μωρό;;;

Μα τα σύννεφα όλο χρώμα αλλάζουν,
κάθε στιγμή και λεπτό,
και εκεί που ερωτικά σε προστάζουν,
κάνουν πίσω, φοβούνται, κάνει κακό καιρό!

Παρέα με τα σύννεφα,
θα τα πω ρομαντικά απόψε,
γιατί στα μάτια μέσα με κοιτούν..
και ποτέ δε μου λένε..
..φύγε, άντε τώρα κόψε!

magicfariel