Τετάρτη 14 Φεβρουαρίου 2018

Το πόσο πολύ Σε Αγαπώ..

..είναι στα αστέρια γραμμένο τόσο..

φαίνεται από μακριά, εκεί ψηλά στον ουρανό
το φως τους σε τυφλώνει, αχ πες μου πόσο..;;;

Το πόσο πολύ Σε Αγαπώ..
είναι απόψε το δώρο μου για σένα..
θα ήθελα πολύ να σε μισώ..
να όμως που δε μπορώ..
έχεις αν θες τα φιλιά μου απο μένα!




Κοίταξέ με στα μάτια
και πες μου τι βλέπεις;;;
Λαμπυρίζουνε για πάρτη σου..
νιώθω.. πως κάτι απο εμένα θέλεις..

Και είναι η στιγμή που τόσο πολύ Σε Αγαπώ..
να σε αγκαλιάσω, να σε φιλήσω..
είναι κάτι που πολύ επίσης επιθυμώ..
κάτι μου ψιθύρισες θαρρώ..
δε κάνω η Ταυρίνα με τίποτα πίσω!

Το πόσο πολύ Σε Αγαπώ..
είναι και η αιτία που για πάντα θα εξαφανιστώ..
να γίνεις ανάμνηση και εσύ..
μπορεί γλυκιά, μπορεί ξινή..

θα έχεις όμως θέση και πολύ ξεχωριστή..

έτσι επειδή Σε Αγαπώ..τόσο πολύ!

magicfariel

πηγή φωτογραφίας pixabay free photos