Τετάρτη 20 Δεκεμβρίου 2017

Dear Santa.. let me tell you something..!#?

..in which language would you prefer? please tell me..!

..και κάπως έτσι ξεκινά το βραδινό μου παραλήρημα..

θα τα γράψω στα ελληνικά.. γιατί να πω την αλήθεια μου Φιλανδικά δε ξέρω.. γιατί απο εκεί είναι οι ρίζες σου.. muista minut???

Θυμωμένη;;; Όχι καλέ.. όλα μια χαρά.. !

Δε μπορώ τώρα να σου γράψω γράμμα. Δεν είμαι 10 χρονών, αλλά σα μια γυναίκα ετών 41, έχω το προνόμιο να είμαι πέρα απο μαγικό ξωτικό και μια blogger! Μια σύγχρονη ύπαρξη.. που ζω ανάμεσα απο ένα ονειρεμένο παρελθόν και ένα απαίσιο μέλλον..

Απαισιοδοξώ;;; Όχι καλέ.. φουλ στην ελπίδα.. δε βλέπεις;;;

παίρνω βαθιά ανάσα και λέω να γίνω λίγο γλυκανάλατη..

Dear Santa..
please ..tell me why??? Υπάρχει και τραγούδι και ρίχνεις ένα χορό.. πω πω! Άλλη φάση.. πού να σου εξηγώ τώρα.
Καλό κορίτσι είμαι. Καλές πράξεις κάνω. Τίμια και ηθική είμαι. Σταθερή στα πιστεύω μου και στις αξίες μου. Φέρομαι όμορφα στο κόσμο. Είμαι δίκαιη πολύ. Γιατί καταλήγω να παίρνω.. ουπς.. κακιά λεξούλα.. να τρώω διορθώνω σφαλιάρες διαστημικές;;; Πιο είναι το μάθημα να καταλάβω;;;

Αφού ξέρεις οτι σου μιλώ αληθινά, δε μπορώ να προσποιούμαι, συχαίνομαι και τα ψέματα, όχι δε κάνω ούτε για επάγγελμα ηθοποιός. Με τίποτα σου λέω..

Και ερωτώ.. Γιατί κάθε χρόνο τέτοια εποχή μου τη σπας; Σου έχω κάνει κάτι; Ούτε λεφτά σου ζήτησα, ούτε πλούτη και διαμάντια, ούτε πισίνα, ούτε τζιπάκι θωρηκτό. Έναν ρημαδο έρωτα.. να νιώσω λίγο όμορφα με τον εαυτό μου.. Να εκείνο το κάτι της, που θα ξυπνήσει όλο μου το είναι.. Που θα με κάνει να πω πως η ζωή είναι ωραία. Γιατί τόσο σκοτάδι.. Άγιε Βασίλη μου; Λίγο ακόμα αν φρονιμέψω θα κάνω μόνιμη επίσκεψη σε μοναστήρι. Είμαι εγώ τώρα για τέτοια;;;

Άγιε Βασίλη θες να έρθω να τυλίξουμε τα δώρα παρέα; Να κουραστώ δε με νοιάζει. Θα νιώσει και όμορφα η καρδούλα μου.. να λάβουν τόσα παιδάκια τα παιχνίδια τους. Αν είναι να μοιράσουμε τόση χαρά και αγάπη, χαλάλι.. ας εξαντληθώ.. εντελώς παντελώς.. τι ξωτικό είμαι άλλωστε..

Αλλά ρίξε και κανά βλέφαρο προς τα εδώ πέρα.. Έχει καμία σημασία που μεγάλωσα; Μικρό κορίτσι είμαι.. δεν έχει αλλάξει κάτι.. Όχι στο δικό μας το παραμύθι..

Dear Santa..
your little girl is searching for you..
& will travel anywhere to find you..

magicfariel

πηγή φωτογραφίας pixabay free photos