Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου 2017

Όταν ο Έρωτας δε θέλει..!

..και όπως χαλαρώνω δίπλα στο τζάκι..
σκέφτομαι.. όταν ο Έρωτας δε θέλει..
πόσο εύκολη ερώτηση είναι.. και πόσο δύσκολα απαντιέται..

Καταλήγω πάλι στο να κάνω χιλιάδες ερωτήσεις στον εαυτό μου..
και να μη μπορώ να καταλήξω κάπου..

Μα γιατί προέκυψε Έρωτας μεγάλος, όταν ο σκοπός του είναι να μείνει στα ανεκπλήρωτα; 

Αν απαντηθεί αυτό, τότε οι ερωτήσεις τέλος.. να όμως που δεν ακούω κάτι.. σιγή!

..χαζεύω τις φλόγες.. πόσο λατρεύω το χρώμα τους, τη ζεστασιά τους, υπάρχει πιο ωραίο
απο το να σιγοκαίνε κάτι κούτσουρα μες στο καταχείμωνο; όμορφα συναισθήματα που τα νιώθω μόνη μου, τα μοιράζομαι με τον εαυτό μου, λέω.. πάει έφτασε το τέλος.. σιγά μη βρεθεί ποτέ ο Έρωτας.. σιγά μη τον ζήσω.. σιγά μη νιώσουμε τις φλόγες να καίνε τα σώματά μας.. σιγά και πάλι και σιγά.. πάει το τρένο πέρασε.. σφύριξε.. εξαφανίστηκε..

Όταν ο Έρωτας δε θέλει..
κάνεις πίσω ή επιμένεις;

Και γιατί όταν κάνεις πίσω εμφανίζεται; Σου θυμίζει πως υπάρχει εκεί έξω και μετά μόλις δει το πρώτο χαμόγελο εξαφανίζεται;

Και γιατί όταν επιμένεις, τσινάει, δυσανασχετεί, πνίγεται και γίνεται μπουχός;

Δάκρυα και παράπονο και στις δυο περιπτώσεις.. Μια στιγμή χαράς για αμέτρητες λύπες..

Μα ο Έρωτας είναι ζωή! Είναι το απόλυτο συναίσθημα της χαράς, της αισιοδοξίας, της ελπίδας, αφού να λέμε την αλήθεια τα βλέπεις όλα ροζ.. όμως είναι και της λύπης, της δυστυχίας, του πόνου, γιατί έχουμε πει χιλιάδες φορές, αυτό είναι το παιχνίδι. 

..πέφτεις στη φωτιά και φλέγεσαι.. μια απο πάθος και ηδονή, μια απο τον εγωισμό της ψυχής.. γιατί τούτο έχω καταλάβει.. ο οργανισμός αντιδρά .. μια θέλει, μια δε θέλει.. μια του αρέσει.. μια δε του αρέσει.. μάχεται, παλεύει, φωνάζει.. σου λέει .."τι εγώ θα γίνω ένα με εσένα;" .. εκεί χαλάει η φάση.. ο εγωισμός κινεί τα νήματα.. τρέφεται απο την άρνηση.. μα το σώμα, η ψυχή, η καρδιά, το μυαλό, κρύβουν μαγικές ενέργειες, που είναι τόσο δυνατές, που δε μπορούν να απαρνηθούν την απόλαυση .. "..τώρα μωρό μου.. είμαστε ένα..".. 


Όταν ο Έρωτας δε θέλει..
γιατί με γυρεύει μυστικά..;;
γιατί με κοιτά στα μάτια και χαμογελά..;;
γιατί με πιάνει απο το χέρι γλυκά..;;;
γιατί είμαι μέσα στη ζωή του μαγικά..;;;

Μήπως ο Έρωτας θέλει..
και καλό είναι να μου το πει ψιθυριστά..;;

..και φτιάχνω καλύτερη τζακιά..
για να γουστάρω ακόμα πιο πολύ τη μοναξιά.
μπας και με προσέξει ο Αι Βασίλης απο εκεί ψηλά..
και γνωρίσω τον Ερωτα απο κοντά..!!

magicfariel

πηγή φωτογραφίας pixabay free photos