Δευτέρα 25 Δεκεμβρίου 2023

Τα Ιδανικά Χριστούγεννα για έναν Ταύρο! by MagicF’Ariel..

Καλησπέρα αγαπητά μου ξωτικά, εύχομαι καλά Χριστούγεννα σε όλο τον κόσμο! Και που λέτε, Δευτέρα σήμερα, γιορτινή ημέρα, είμαι πιο τεμπέλα από ποτέ, έχω φάει τα πάντα όλα και βγαίνω για πρωινό περπάτημα. Να μαζέψω λίγο ήλιο, να δουλέψει και ο μεταβολισμός, να κάνω χώρο για το μεσημεριανό τραπέζι! Εννοείται πως η φόρμα ως ενδυμασία έχει την τιμητική της, ποιος ντύνεται τώρα, το τζιν σίγουρα δεν κουμπώνει ήδη! 😅 

Καθώς περπατούσα, μου ήρθε η ιδέα αυτή, να γράψω δηλαδή ποια είναι τα ιδανικά Χριστούγεννα για έναν Ταύρο, κυρίως για να ευθυμήσουμε, είμαστε και εμείς παιδιά, φοβερά και τρομερά. Φαγητό να υπάρχει και λιχουδιές με σοκολάτα και όλα είναι τέλεια! 





Τα ιδανικά Χριστούγεννα για έναν Ταύρο, είναι στο σπιτάκι του! Τελεία και παύλα. Και δεν το λέω καθαρά από αστρολογική άποψη, αλλά οι εμπειρίες που έχω αποκτήσει ως τώρα. 
Στα νιάτα μου λοιπόν, ταξίδεψα, πήγα από δω, πήγα από κει, συναναστράφηκα με κόσμο και κοσμάκι, τυχερή ως 20άρα, έζησα την εποχή της απόλυτης διασκέδασης, με τσέπες γεμάτες από χρήμα. Δικά μου, δεδουλευμένα, ανήσυχη γυναίκα από τότες! Οι γονείς μου φώναζαν, πού πας; Φεύγεις τέτοιες μέρες; Κυνηγάς τη ζωή!
Τελευταία φορά που ταξίδεψα Χριστούγεννα, ενώ ήμουν σε πολύ όμορφες χώρες, ενώ περνούσα τέλεια, εμπειρία ζωής μπορώ να πω, ορκίστηκα ποτέ να μη φύγω από το σπιτάκι μου τέτοιες μέρες. Το έτος έχει τόσες άλλες, γιατί ημέρες αγάπης και οικογενειακής θαλπωρής, να είμαι απούσα; Μου έλειψε η μαμά μου.. 😇 πώς να το πω αλλιώς; 

Τα ιδανικά Χριστούγεννα για έναν Ταύρο, είναι να υπάρχουν όμορφες μυρωδιές μέσα στο σπίτι του. Φαγητό να ψήνεται, ορντέβρ να σερβίρονται, καλό κρασί να υπάρχει, σοκολατένιες λιχουδιές, ακόμα και τα σιροπιαστά είναι κόλαση! Ακαταμάχητα. Εξαφανίζονται στο λεπτό.. Στολισμένο σπίτι, ομοιόμορφα, σε μια απόχρωση θα έλεγα, κάθε χρόνο ένα concept διαφορετικό. Το Αλεξανδρινό είναι αγαπημένο φυτό, το θέλω παντού, μέσα και έξω από το σπίτι, μου βγάζει τόσο όμορφα συναισθήματα, είναι το απόλυτο λουλούδι των Χριστουγέννων! Το λατρεύω, ειλικρινά! 
Χρησιμοποιούμε όλες μας τις αισθήσεις εμείς οι Ταύροι, όμορφες εικόνες, όμορφες μυρωδιές, όμορφοι άνθρωποι. Το παραμύθι έστω για λίγο αξίζει τον κόπο να το ζήσεις, γιατί εκεί κρύβεται η μαγεία των Χριστουγέννων, γιατί έτσι ζεσταίνεται η καρδιά, κάπως έτσι φτιάχνεις και ωραίες αναμνήσεις. 

Και μιας που ανέφερα το παραμύθι, ας γράψω ένα μικρό.. 😀 

Τα ιδανικά Χριστούγεννα για έναν Ταύρο, για εμένα δηλαδή και για όποιον ακολουθεί.. είναι να ήμουν με τον έρωτα της ζωής μου, σε ένα βουνό, χιονισμένο το τοπίο φουλ, σε μια καλύβα, τύπου σουίτα, φανταστείτε το λίγο, καλή μουσική, καλό φαγητό, φοβερή θέα και το χιόνι να πέφτει σαν τρελό.. Εγώ και εκείνος! Για δυο με τρεις μερούλες, μη φανταστείτε τίποτα το αιώνιο, γιατί δεν μπορώ, πνίγομαι.. 

Μια Νέα Υόρκη είναι για εμένα, ο τέλειος Χριστουγεννιάτικος προορισμός! Οπότε από το βουνό και τις μοναξιές, ας πάμε κάπου που έχει πολύ κόσμο, μουσικές, χορό, τα πάντα όλα! Ο έρωτας της ζωής μου σίγουρα θα ακολουθούσε, πρώτα ξεκούραση από τα κοινά και μετά απογείωση στο διάστημα. 

Και μετά ξύπνησα η Ταυρίνα, η σταχτοπούτα, ας καθαρίσω τις στάχτες από το τζάκι! 

Μα τα ιδανικά Χριστούγεννα είναι στο σπίτι. Τόσα έγραψα. 

Η μια πλευρά του Ταύρου είναι μένουμε σπίτι, φοράμε ότι πιο άνετο και τρώμε ότι υπάρχει και δεν υπάρχει στον μπουφέ. 

Η άλλη πλευρά του Ταύρου, είναι υπερβολική, θέλει φαντασμαγορικά Χριστούγεννα, χλιδάτα, πολυέξοδα, αξέχαστα, είτε με φίλους, είτε με τον έρωτα της ζωής του! 

Κάθε χρόνο στεναχωριέμαι γιατί κάθε πέρσι και καλύτερα. Έχω ζήσει φανταστικές στιγμές, ανεπανάληπτες, με ανθρώπους φοβερούς, ανεκτίμητες στιγμές. Τώρα πια τίποτα δεν υπάρχει, μόνο οι αναμνήσεις, πέρασαν πολλά χρόνια για να το πάρω απόφαση. Εμείς οι Ταύροι όπου περνάμε καλά, είναι το σπίτι μας. Δενόμαστε. Και ας είναι ένα bar, ένα club, 😎.. το δικό μου χούι! 

Και όταν δε βρούμε κάτι καλύτερο.. ζούμε μέσα από το παρελθόν μας.. μέχρι που όλα σβήνουν..

Φέτος είμαι μια χαρά, φτου μου και πάλι φτου μου. Δε θέλω να πάω πουθενά, δε θέλω να τραβηχτώ, να στριμωχτώ, να χαλάσω μια περιουσία, επειδή είναι μέρες γιορτινές. Προτιμώ να ψωνίσω διάφορες λιχουδιές για το σπίτι, να προσφέρω ότι μπορώ στους αγαπημένους μου ανθρώπους, μου επιτρέπω να πάρω κανά κιλό ή δυο ή και τρία. Θέλω να αράξω, να ξεκουραστώ, να βρεθώ μέσα στο σπίτι μου. Να απολαύσω μεσημεριανούς ύπνους! Άλλο τρελό χούι! 

Τα ιδανικά Χριστούγεννα για έναν Ταύρο.. είναι να νιώθει πως τον αγαπούν.. και ας είναι άγαρμπος, ξεροκέφαλος και πεισματάρης. 

Merry Christmas 🎄

magicfariel

Φωτογραφία από Brenda Barlow από το Pixabay