Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου 2023

Ένα Χρόνο Μακριά Σου..!

..ούτε αυτά τα Χριστούγεννα.. 
θα πούμε Χρόνια Πολλά! 

Στις σκέψεις μου βολτάρει, επίμονα, το όνομά Σου..
Νιώθω πως είσαι δίπλα μου, είσαι πολύ κοντά.. 

Ένα Χρόνο Μακριά Σου..
σε λίγες μέρες θα έχουμε γιορτή 
τούρτα με κεράκι ένα
θα μπει για πρώτη φορά στην κορυφή
που θα σου θυμίζει.. το μακριά από εμένα
πάντα ήταν δική σου η επιλογή! 

Ένα Χρόνο Μακριά Σου..
ανυπόφορο ως σκέψη μια φορά και έναν καιρό
επίπονο ως συναίσθημα
πέρασαν πολλά χρόνια για να τα ξεφορτωθώ! 


Να λέω..

Ένα Χρόνο Μακριά Σου
και να νιώθω μια χαρά
να με βρίσκει μια μικρή νοσταλγία
για τα αμέτρητα Χριστούγεννα, που περάσαμε together
εκείνα τα χρόνια τα Φανταστικά! 

Ένα Χρόνο Μακριά Σου
έβαλα τελεία δίχως πίσω μου να κοιτώ
να μη μου λείπεις όπως τότε
αποφασισμένη ποτέ ξανά να μη σε δω! 

Μα.. 

Κάθε Χριστούγεννα θα σε θυμάμαι 
η καρδιά μου για εσένα θα χτυπά
θα σε βλέπω στα όνειρά μου.. 
θα λέμε Merry Christmas.. στα σκοτεινά.. 

Ένα Χρόνο Μακριά Σου
για κοίταξε τι λέει η καρδιά σου..; 

magicfariel 🎄

Φωτογραφία από 珍 温 από το Pixabay