Κυριακή 28 Οκτωβρίου 2018

Τις Κυριακές να με Αγαπάς..

λίγο περισσότερο!

Να μου δίνεις σημασία
με πάθος να με αποζητάς
να φωνάζεις το όνομά μου με λατρεία
στο λαιμό τόσο γλυκά να με φιλάς!

Τις Κυριακές θέλω να είσαι όλος δικός μου..
να έχω τη προσοχή σου αποκλειστικά..
σε παρακαλώ κλείσε το κινητό σου..
έλα να επικοινωνήσουμε τηλεπαθητικά..


Οι λέξεις κρύβουν μια άγνωστη ερμηνεία..
να όμως που εκεί υπάρχει και η μαγεία..
φτιάχνουν όνειρα και συναισθήματα φανταστικά..
θέλουν όμως το χρόνο σου για να γίνουν όλα αυτά!

Τις Κυριακές να με Αγαπάς..
και να μου το δείχνεις..
έχεις έναν τρόπο μαγικό..
Σε νιώθω όταν με γυρεύεις..
είναι και τα αποδεικτικά στοιχεία που μου αφήνεις..
για να πηγαίνει σε εσένα το μυαλό..

Τις Κυριακές είσαι εκείνος που γυρεύει την Αγάπη..
τη δική μου που είναι τόσο αγνή..
μωρό μου τα έχεις κάνει όλα στάχτη..
όμως η Αγάπη μου θα είναι πάντα εκεί..

στα λόγια που σου έχω γράψει κατά καιρούς..
είναι όλα δικά σου.. και ας κάνεις πως δεν ακούς..!

Τις Κυριακές να με Αγαπάς.. για πάντα..!

magicfariel

πηγή φωτογραφίας pixabay free photos