Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2018

Το Μπαλαντέρ της Ευτυχίας..!?

Είναι ένα φύλλο της τράπουλας και αυτό..

κρύβει ίσως όλη τη μαγεία..
σκέφτηκα να το αποκαλύψω..
και αυτό το μυστικό!

Έτσι είναι και η ζωή..
τραβάς ένα φύλλο και ότι βγει!
μα εσύ γυρεύεις εκείνο το μαγικό..
που θα σε απογειώσει..
σε έναν κόσμο πολύ φανταστικό..

Το Μπαλαντέρ της Ευτυχίας..
Είναι μια αιώνια αγάπη..
που μετά από τόσο παιχνίδι..
δε μπορεί να γίνει στάχτη..
χρειάζεται επιμονή και τόλμη..
καλέ μόνο ένας Μπαλαντέρ μπορεί να το σώσει..

Τι θέλω να πω με λίγα λόγια..

πολλές φορές η ζωή μας οδηγεί στο να διαλέξουμε το δύσκολο το δρόμο για να φτάσουμε στην ευτυχία, ότι και αν σημαίνει αυτό! Αν εξαρχής ήταν εύκολο, ίσως για κάποιους χαρακτήρες, σα και εμένα φυσικά, να μην το εκτιμούσαν τόσο ή να μη το αγαπούσαν τόσο, ή να μη το ποθούσαν τόσο και πάει λέγοντας το πράμα..
Ενώ κατά βάθος, γνωρίζουμε την αλήθεια, οι απαντήσεις έρχονται από μόνες τους, οι απορίες λύνονται μονομιάς, εμείς εκεί, να δυσπιστήσουμε, να αμφισβητήσουμε, να αντιδράσουμε, γιατί;;;; μήπως η τέλεια αγάπη μας τρομάζει;;;; δεν είναι δυνατόν.. σωστά;;; σπάνιο, γιατί να συμβεί σε εμένα και σε εσένα..;;;;
και κάπως έτσι τα χρόνια φεύγουν, συμβαίνουν τα απίστευτα στις ζωές μας, για να καταλήξουμε σε εκείνο που κάποτε μας τρόμαξε και το βάλαμε στα πόδια!

Το Μπαλαντέρ της Ευτυχίας..
είμαι εγώ για εσένα
και είσαι εσύ για εμένα..

χαμογελάω.. γιατί έτσι..

φιλάκια..

magicfariel

πηγή φωτογραφίας pixabay free photos