Τετάρτη 29 Νοεμβρίου 2017

Αθόρυβες Ματιές..!


Είναι αυτές που ανταλλάσουμε εμείς οι δυο.. Έχουν συνέχεια από εκείνο το χθες..
δε νομίζω να μας αφήσουν σε ησυχία, ούτε λεπτό!

Ματιές μοναδικές, το ξέρεις.. που μόνο φλόγες βγάζουν..!!!
Μπορεί οι λέξεις να μην είναι φωναχτές.. όμως οι ψυχές από πόθο σπαράζουν..

Αθόρυβες Ματιές.. απορώ πώς αντιστέκεσαι ακόμα..
εμένα με πούλησαν οι αντοχές..
λιώνω για ένα φιλί στο στόμα..!






Μα τι άλλο μου έχει απομείνει να σου γράψω εδώ πέρα..;;;
όλη η υφήλιος κατάλαβε πως επιμένω για τον έρωτά σου μια μέρα..
έχω λιώσει καρδιές και καρδιές..
εσύ γιατί επιμένεις στις Αθόρυβες Ματιές..;;;;

Και εμένα μου αρέσει να μιλάμε με τα μάτια..
είσαι μόνο τότε αληθινός..
με λιώνεις.. με κάνεις κομμάτια..!

Σου λέω, λοιπόν εσένα εκεί έξω..
η Σάρκα προστάζει, επιθυμεί.. θέλει να γευτεί..
..όσα μιλούν.. τα Αθόρυβά σου μάτια..!

πιστεύεις τώρα..;;;

magicfariel

πηγή φωτογραφίας pixabay free photos