Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2016

Της Νύχτας τα Όνειρα..!!!

..έχουν συναίσθημα ωραίο..
..είναι τόσο ζωντανά..

..είναι και κάποια πονηρά..
..αχ θα τα ξανά δω; Πόσο πολύ το θέλω!

Της νύχτας τα όνειρα,
θέλουν ψυχή και φαντασία,
απελευθερωμένη τη καρδιά..
έτοιμη για πολύ μεγάλη ανταρσία!




Μα η συνάντηση εκείνη,
είχε εικόνα θολή,
όμως πόσο κοντά μου σε ένιωσα..
το άρωμά σου μου γαργάλισε μυστήρια την οσμή..

Έβαλα το χέρι μου επάνω σου..
σε ακούμπησα στο στήθος..
είχες ζεστή καρδιά..
αλλά πολύ σκληρό και απόμακρο ύφος!

Της νύχτας τα όνειρα,
είναι η μια άλλη ζωή σε ένα παράλληλο σύμπαν,
εκεί μπορούμε να είμαστε μαζί..
αρκεί η φαντασία να καλπάζει σα τρελή..
και ο έρωτας να τα κάνει όλα λίμπα!

Της νύχτας τα όνειρα λένε πάντα την αλήθεια..
τα οράματα δρουν ανενόχλητα..
και φτιάχνουν σπουδαία παραμύθια..

Μα όποτε βλέπω τα μάτια σου..
πάντα κάτι έχουν να μου πούνε..
της νύχτας τα όνειρα μωρό μου..
μέσα στο αυτί μου σιγο τραγουδούνε..

magicfariel

πηγή φωτογραφίας pixabay free photos