Τρίτη 18 Οκτωβρίου 2022

«Ουράνια» Ψυχή..!


..τέτοια Γυναίκα είμαι εγώ!
Μου τα είπε μια μάντισσα τα νέα..
είναι καθαρά θέμα αστρολογικό!

Μια απρόβλεπτη Γυναίκα,
γεμάτη απο ενθουσιασμό και αυθορμητισμό,
κάποιοι με βρίσκουν μοιραία,
κάποιοι νιώθουν κάτι το τρομαχτικό!




Ο χάρτης μου έχει φουλ Κρόνο, έχει και Ουρανό,
φυσάει πολύ μέσα στο μυαλό μου,
το σκηνικό είναι και πολύ χαοτικό!

Ζω για το απρόβλεπτο, 
ξεσηκώνομαι για τρέλες στο λεπτό,
βαριέμαι πολύ τα ίδια και τα ίδια,
αποζητώ διαρκώς το διαφορετικό!

Μα οι Ουράνιες Ψυχές δύσκολα αγαπάνε,
τα συναισθήματα πάνω από τα σύννεφα όλο πετάνε,
μα όταν τα βρει του Δία ο κεραυνός,
λάμπει ο κόσμος όλος.. γίνεται γαλαζοπράσινος ο Ουρανός!

Αγαπώ το γαλάζιο, το πράσινο και το μωβ,
οι αποχρώσεις τους με μαγεύουν,
όταν με τον Ήλιο ανακατεύονται
φτιάχνουν το υπέρτατο φως!

Εμφανίζομαι και εξαφανίζομαι,
όπως κάνουν τα σύννεφα στον Ουρανό
αγαπώ τις σχέσεις, αλλά πνίγομαι
βουτάω στις θάλασσες, να χαθώ στον ωκεανό!

Είμαι Ουράνια ψυχή, 
την καρδιά μου όμως τη βαστά ο Κρόνος ο αυστηρός,
που άμα αγαπήσω και τη δώσω
αιωνίως μένω εκεί.. είμαι Ταύρος πιστός!

magicfariel

Φωτογραφία από 
Anatoly777 από το Pixabay